Menu

Соціальна кампанія «Київстар» стала одним з кращих соціальних проектів 2012 року

Соціальна рекламна кампанія «Київстар» «Розкажи дітям про безпеку в інтернеті», яка пройшла у квітні 2012 року, отримала " бронзу " в номінації «Соціальна реклама та благодійність» щорічного конкурсу Effie awards 2012.

Социальная кампания «Киевстар» стала одним из лучших социальных проектов 2012 года

Інтернет-кампанію для проекту розробило цифрове агентство Prodigi. У центрі інформаційної кампанії збірний образ шахраїв, які підстерігають не тільки дітей, але навіть їх батьків у мережі.

Мета всеукраїнської соціальної рекламної кампанії «Київстар» «Розкажи дітям про безпеку в інтернеті» - привернути увагу батьків до проблеми онлайн-безпеки і закликати їх розповісти дітям про правила безпечної поведінки в мережі. Протягом квітня в шести найбільших містах України розміщувалися білборди з «негативного героя», який пропонував подружитися в соціальній мережі.

Онлайн-складова інтегрованої кампанії включала:

  • Розробку сайту тематичного http://bezpeka.kyivstar.ua/ru/. На сайті були розміщені правила онлайн-безпеки, а також навчальні матеріали для дітей, батьків і вчителів
  • Розміщення в соціальних мережах контенту у вигляді інфографіки на основі результатів досліджень. Зображення розроблялися з метою залучити батьків в діалог і змусити їх задуматися про проблему. Зображення в стилі інфографіки, розміщені в соціальних мережах, зібрали 1 200 лайков, 175 shares і 460 коментарів по темі.
  • Розробку креативної концепції «Пастка». На найбільш відвідуваних сайтах ua-нету були розміщені банера, натискаючи на які користувач потрапляв на спеціально розроблений сайт з зображенням «негативного героя». На сайті було розміщено текст звернення до батьків: «Вибачте, але ви потрапили в пастку! А якщо вже повірили ви, то повірить і ваша дитина. Подбайте про безпеку дитини в інтернеті - приєднуйтесь до соціальної кампанії Київстар!» За 2 тижні розміщення на сторінку «-пастку» перейшло більше 10 000 користувачів.

Крім активностей в інтернеті проект передбачав проведення освітніх заходів в школах по всій країні. Освітньою програмою за участю волонтерів компанії було охоплено 2 000 дітей, 4 000 батьків і 5 000 вчителів по всій країні.

За результатами кампанії кожен четвертий українець поговорив зі своїми дітьми про онлайн-погрози і правила безпечної поведінки в інтернеті. Соціальну програму «Київстар» підтримали 80 % українців.

Соціальна кампанія «Розкажи дітям про безпеку в інтернеті» - частина комплексної соціальної програми « Київстар » « Безпека дітей в інтернеті», яку компанія реалізує з 2009 року. У листопаді 2012 року стартував другий етап цієї програми. Нова соціальна кампанія «Підключи безкоштовно «Батьківський контроль» закликала українців скористатися соціальним сервісом для захисту від онлайн-загроз інтернет-користувачів персональних комп'ютерів, розробленим «Київстар» у співпраці з «Майкрософт».

Загальний бюджет програми «Безпека дітей в інтернеті» з 2009 року становить понад 4 млн гривень.

|