Бізнес і ЗМІ - найчастіші жертви DDoS-атак в Україні
Тренд зростання атак на цей сегмент вражає, так за даними Prolexic Technologies, у січні-березні 2012 року кількість DDoS-атак у фінансовому секторі збільшилася майже в 3 рази.
Як показує статистика, отримана за допомогою системи моніторингу за ботнетами, найдовша атака в Україні в домені «ua» тривала 13 днів 4 годин 22 хвилини, і була спрямована на сайт маркетингового агентства. При цьому середня тривалість атак в першому півріччі 2012 року в Україні склала 11 годин. Найбільше команд на старт DDoS-атаки - 43 - було віддано на сайт компанії, що надає широкий спектр послуг, від ремонту легкових автомобілів до розробки ПО. В цілому, на бізнес-сайти припадає близько третини (30%) всіх проведених в Україні кібератак.
Також жертвами DDoS в Україні досить часто стають сайти ЗМІ (20%) і майданчики Інтернет-торгівлі (19%). Атаки на великі веб-портали ЗМІ - це зручний спосіб отримати великий цільовий трафік, який згодом можна перетворити в гроші. Атаки на інтернет магазини, дошки оголошень, аукціони пояснити просто: невеликі інтернет магазини не можуть собі дозволити ні захищеного хостинга, ні, тим більше, своїх власних програмно-апаратних засобів захисту. При цьому причиною DDoS-атаки може стати вимагання, прикриття інших атак, або що трапляється найчастіше - недобросовісна конкуренція.
«Сьогодні практично будь-яка сфера бізнесу міцно влаштувалася в Інтернеті, використовуючи його як майданчик для ефективних комунікацій з клієнтами, проте методи ведення недобросовісної конкуренції добралися і в цю область, - говорить Олександр Савушкин, керуючий директор «Лабораторії Касперського» в Україні, Молдові та Республіці Білорусь. - Світові експерти з інформаційної безпеки очікують подальшого розвитку технологій DDoS-атак, популярність яких пов'язана як з технічної простотою здійснення атаки, так і з труднощами, що виникають при спробах довести факту злочину».