Menu

76% користувачів страждають від мобільного спаму

Міжнародна антивірусна компанія ESET оголошує підсумки опитування на тему мобільного спаму. В опитуванні, який проходив в цьому місяці в офіційних спільнотах ESET на сайтах Однокласники і ВКонтакте, взяло участь понад 800 користувачів.

76% пользователей страдают от мобильного спама

Згідно з результатами опитування, від мобільного спаму страждають 76% користувачів. З них 65% регулярно отримують SMS-розсилки; близько 2% отримують рекламні дзвінки. А 9% опитаних користувачів отримують спам і у вигляді дзвінків, і у вигляді SMS-повідомлень. І тільки 24% ніколи не стикалися з мобільним спамом.

«Результати опитування нас не сильно здивували. Не секрет, що в магазинах і ресторанах ми часто залишаємо свій номер телефону, заповнюючи анкети для отримання бонусних карт і оформляючи згоду на обробку наших персональних даних. Часто наші телефони потрапляють до бази спамерів з таких легальних джерел», - говорить Олена Толь, керівник відділу технічного і маркетингового супроводу продуктів ESET.

Втім, щоб потрапити до бази спамерів, не обов'язково залишати номер телефону в магазинах. Зловмисники можуть отримати його і в соціальних мережах, і на сайтах знайомств, причому не тільки з профілю, але і з особистої переписки. Спамери часто створюють фальшиві профілі та отримують у співрозмовників телефони під приводом знайомства.

«Таким простим способом поповнюються бази телефонних контактів, які потім передаються або перепродаються між різними компаніями, інтернет-магазинами і навіть шахраями з метою розсилки спам-повідомлень. Мобільні оператори намагаються вирішувати цю проблему, складаючи чорні списки неблагонадійних номерів і компаній. Але, на жаль, не завжди оператори можуть допомогти абонентам захиститися від небажаних розсилок, оскільки для відключення подібного роду реклами необхідно звернутися у письмовій формі безпосередньо в організації з проханням виключити номер з бази даних», - відзначає Олена Толь.

|