41% компаній прагнуть запобігти витоку конфіденційної інформації
На думку експертів IDC, одним з найбільш надійних і затребуваних засобів захисту даних сьогодні є шифрування. Захист даних за допомогою шифрування вкрай актуальна, наприклад, для корпоративних ноутбуків, так як є надійною страховкою від попадання інформації в чужі руки при втраті або крадіжці пристрою. У більшості випадків шифрування даних передбачає можливість як мінімум двох сценаріїв: повне шифрування диска і шифрування окремих папок і файлів. У першому випадку кодування всі дані на жорсткому диску комп'ютера, включаючи вміст файлової системи. У другому випадку захищаються окремі файли і папки, а тому цей спосіб краще підходить для шифрування невеликих обсягів конфіденційної інформації. Велика частина організацій воліє комбінувати обидва методу шифрування, так як вони призначені для вирішення різних завдань.
IDC відзначає чотири основні причини для використання технологій шифрування:
- можливість обмежити коло співробітників, що мають доступ до конфіденційної інформації, і захистити, таким чином, дані від несанкціонованого доступу;
- захист критично важливих файлів від шкідливих програм та інших сучасних кіберзагроз, з якими компанії стикаються всі частіше;
- надійний захист даних навіть у разі успішної цільової атаки на компанію;
- захист даних стає невід ’ ємним елементом в процесі управління ризиками організації.
Сьогодні витрати на впровадження технології шифрування займають далеко не перший рядок у статті витрат IT-департаментів. Однак у найближчі роки рішення для шифрування даних будуть одними з найбільш затребуваних у корпоративному секторі, вважають аналітики IDC. Так, за їх оцінками, обсяг ринку шифрування даних на робочих станціях за найближчі кілька років зросте більш ніж на 50% - з 556 млн доларів в 2012 році до 866 млн доларів в 2016 році. У 2013 році витрати на забезпечення безпеки даних вперше перевищать позначку в 2 млрд доларів, а вже в 2016 році на подібні заходи буде витрачено в цілому понад 3 млрд доларів, прогнозують аналітики.