Menu

Поїзд-куля на магнітній подушці

Надшвидкісні потяги вже зараз користуються в Японії величезною популярністю, адже багато громадян цієї країни щодня їздять на роботу в інші регіони.

Швидкості, яку можуть розвивати поїзди, що рухаються по звичайному залізничного полотна, японцям уже недостатньо. Саме тому уряд країни збирається в 2027 році запустити нову залізничну лінію між Nagoya та Токіо - на ній будуть ходити надшвидкісні потяги на магнітній подушці.

Поезд-пуля на магнитной подушке

Maglev L0 - надшвидкий поїзд на магнітній подушці, швидкість якого майже в п'ять разів перевищує аналогічний показник звичайних транспортних засобів

В даний час перший вагон «поїзда-кулі» вже проходить випробування на спеціальній ділянці залізниці. Довжина вагона становить 28 м, висота - 3,1 м, а ширина - 2,9 м. В пасажирському салоні на даний момент можна розмістити 24 особи, але згодом планується створити вагони, місткість яких підвищиться до 68 пасажирів. Максимальна швидкість поїзда буде перевищувати 500 км/ч.

Варто зазначити, що для Японії конструювання супершвидкісних поїздів не є чимось незвичайним. Ще в 1960-ті роки в країні висхідного сонця були запущені поїзда «Синкансен», розвивали неймовірну на ті часи швидкість - 210 км/ч.

Maglev L0 - саме так називається новий поїзд на магнітній подушці - дозволить японцям в рази скоротити час, проведений в дорозі. Зокрема, замість 4,5 год подорож між Токіо і Nagoya займе всього сорок хвилин. Відсутність коліс і, отже, контакту поїзда з рейками, призводить до майже повного зникнення сили тертя. Відповідно, рух, уповільнення і прискорення поїзда відбуваються прастикчески безшумно, а пасажири не відчувають при цьому ніякого дискомфорту.

Додатково
|