Toyota представила авто з автопілотом
Японський автогігант прогнозує, що автомобілі з функцією самостійного водіння можуть бути доступні на ринку лише через кілька років.
«Ці передові технології підтримки водіння запобігти людські помилки, зменшити стрес і водіння допомогти водіям запобігти ДТП, що приховує в собі великий потенціал для зниження кількості ДТП з тяжкими наслідками», - сказав керуючий директор Toyota Моритака Йошида на презентації в Токіо. Провідні виробники автомобілів і деякі хай - тек фірми, в тому числі Toyota, Nissan і несподіваний конкурент у вигляді інтернет-гіганта Google, працюють над технологіями самостійного водіння і водіння при незначному сприяння з боку водія вже протягом багатьох років.
Toyota, найбільший автовиробник у світі, заявила, що поки водії будуть як і раніше повинні бути напоготові і повинні бути в будь-який момент готові прийняти участь в управлінні. По суті, це є автомобілем з автопілотом, який виконує рутинні операції, а водій втручається тільки у складних ситуаціях, як це вже зараз відбувається в авіації. Втім, в авіації вже і в складних ситуаціях перевага віддається автопилоту, тому прогрес в цифровій техніці неминуче і автомобілі зробить повністю «самоврядними».
Система під назвою «автоматизований помічник руху на трасі» (AHDA) дозволяє автомобілям зв'язуватися один з одним за допомогою бездротового зв'язку, щоб уникнути зіткнень і для руху по своїм смугах незалежно від кількості поворотів попереду. Крім того. автомобіль розуміє, що потік прискорюється, або навпаки сповільнюється, і так само змінює свою швидкість. Таким чином, автомобілі з системою AHDA створюють менше заторів, а якщо їх у потоці значне число - то заторів вдається взагалі уникнути.
Компанія планує встановлювати AHDA в комерційних моделях вже протягом найближчих кількох років.
Також Toyota представила систему автоматичного гальмування для попередження зіткнень, яка почне встановлюватися на автомобілях вже починаючи з 2015 року. Подібні системи вже існують на ринку, але нова система від Toyota здатна розпізнати загрозу зіткнення приблизно за 4 секунди до нього (раніше мова йшла не більш ніж 2-х) що відповідно дозволяє зупиняти автомобілі з набагато більших швидкостей.