Гібридний автомобіль перемагає класичні боліди
Задні колеса цієї моделі приводяться в рух дизельним мотором потужністю 500 к. с., а з передніми пов'язаний блок моторів-генераторів електричної системи. У фазі гальмування генератор ефективніше зменшує швидкість, а отримана при цьому енергія допомагає автомобілю при розгоні. Родзинкою даної технології гоночного автомобіля є маховиковый накопичувач енергії: в боліді відсутні акумулятори або конденсатори - є лише виготовлений з вуглепластика маховик, що обертається у вакуумі і разгоняемый і затормаживаемый блоком двигуна-генератора. Таке незвичайне технологічне рішення забезпечує для гоночного автомобіля, що їде в безперервно мінливих режимах - від різкого прискорення до сильного гальмування, певні переваги. Маховик легше, ніж акумулятор, і в значно меншій мірі схильний до впливу високих температур або перевантажень.
З-за те, що енергія маховику може зберігатися лише нетривалий час, подібна технологія поки непридатна для серійних машин.