Menu

У Google новий спосіб заробітку на рекламі

Компанія Google отримала патент на новий спосіб збагачення за рахунок рекламодавця, який називає «pay-per-gaze» або, по-російськи, «оплата за погляд».

У Google новый способ заработка на рекламе

Даний патент передбачає використання очок з вбудованою камерою на зразок знаменитих очок-комп'ютерів Google Glass, хоча саме вони жодного разу не згадуються в тексті опису до «pay-per-gaze». Останнє можна в тому числі пояснити роком, коли була подана патентна заявка на нову розробку - 2011. В ті часи про окулярах-комп'ютерах ходили лише чутки.

Запропонований Google новий спосіб передбачає, що погляд користувача очок з вбудованою камерою буде відслідковуватися. У разі, якщо погляд на певний час зупиниться на рекламі, з рекламодавця може стягуватися плата, як, наприклад, стягується, коли ви клікаєте по посиланнях контекстної реклами в Інтернеті. Між тим, спосіб «оплати за погляд» поширюється не тільки на веб-простір, але і на звичайну оффлайн рекламу: білборди, оголошення в журналах, в метро, на стовпах і т.д. Як пише ресурс Mashable, при погляді на офлайнові рекламні оголошення користувачеві різних «розумних» очок в рамках «оплати за погляд» може бути запропонована і супутня реклама. Більш того, «розумні» окуляри зможуть визначати емоції користувача від реклами і відповідно брати більше чи менше грошей з рекламодавця. Для визначення емоцій використовується механізм, який відстежує, як розширюються зіниці користувача.

Все це явно нагадує сцени з фантастичних книг і фільмів про тотальному контролі в майбутньому і звучить досить страхітливо. Правда, є і те, що частково заспокоює: по-перше, мова йде тільки про патенті, а не про реально застосовується сьогодні технології, по-друге, в описі до патенту Google обіцяє можливість з боку кінцевого користувача відключити систему оплати за погляд».

|