918 екземплярів Porsche 918
Дебют серійної версії 918 Spyder може відбутися вже цієї осені у Франкфурті. Масового виробництва моделі очікувати не варто - вона буде випущена в кількості 918 екземплярів Перші клієнти, отримавши серійний екземпляр 918 Spyder вже в кінці цього року, зможуть випробувати на треку всю його міць «»
Головним завданням німецьких інженерів було перевершити по всіх фронтах Carrera GT, прямим спадкоємцем якої і стане екологічний суперкар. Що ж, у них це вийшло. Судіть самі: наділений сумарною потужністю 770 к.с. гібридний снаряд подолав психологічну позначку в 3 з (точний час не називається) при спурті до 100 км/год (Carrera GT - 3,9 с) і вже показав себе куди більш швидким на мірило швидкості - Північній петлі Нюрбургринга! Один повний круг 918 Spyder описує за 7,22 хв, витрачаючи на 10 менше, ніж попередник, а при розміреним їзді в змішаному циклі він примудряється витратити всього 3 л палива на 100 км шляху!
Фахівці кажуть, що таке розташування вихлопних труб знижує протитиск випуску
Такий успіх досягнутий завдяки абсолютно новому для Porsche підходу до побудови суперкара. Його монокок, виконаний з карбону (гібрид важить всього 1700 кг). У рух автомобіль наводять два електромотора і один бензиновий агрегат. Останній з виставленими вгору для меншої втрати потужності вихлопними трубами розташований ззаду і видає 570 к.с., розкручуючись аж до 9000 об/хв! В парі з розміщеним відразу перед задньою віссю одним з електромоторів (90 кВт) він передає тягу виключно на цю вісь. Тандем може працювати разом і окремо. Другий же електромотор (80 кВт) розташований спереду і обертає передні колеса.
Перед стартом пілотові пропонується вибрати один з п'яти режимів руху: чисто електричний E-Power (на електротязі 918 Spyder здатний проїхати 25 км), спокійний (Hybrid), спортивний (Sport Hybrid), гоночний (Race-Hybrid) або трековий (Hot-Lap) гібридний режим, при якому мотори і батарея видають все до краплі.