Хочу Harley-Davidson!
Рішення придбати Harley-Davidson виникає не відразу. Готовий битися об заклад, що більшість зважилися проходять як мінімум три стадії. Спершу, коли ні тема, вибачте, цицьок, ні тема мотоциклів ще абсолютно не розкрита, виблискуючі хромом і ричать прямотоками чопери (або, якщо завгодно, круїзери) подобаються всім без винятку.
Потім по мірі появи першого мотоциклетного досвіду (а він найчастіше приходить разом з недорогою технікою з японських смітників) у «Харлеї» і всіх «харлееобразных» раптом виявляється купа недоліків. Їх набір у всіх однаковий і традиційний: мовляв, вони важкі, неповороткі, не їдуть і не гальмують, вібрують, так і з надійністю у них, кажуть... Що саме говорять, також традиційно не уточнюється.
З часом до досвіду мотоциклетного додається життєвий досвід. У те, що десь там кажуть, вже не віриться, все хочеться спробувати самому. А спробувавши (читай: перший раз проїхавшись на мотоциклі Harley-Davidson), багато (не всі, звичайно, але багато) розуміють, що в колишніх судженнях не все так однозначно...
Хтось переймається ортодоксальної ненавистю до всіх «пластмасовим» мотоциклів і купує, наприклад, Dyna - це, якщо ви не знаєте, мабуть, сама «олдскульная» модель від Harley-Davidson. Хто, як і автор цих рядків, починає шукати компроміс.
V-rod night rod (ціна: 234 560 грн.) - це модифікація, цілком виконана в чорному кольорі і практично начисто позбавлена блискучих цяцьок «»Хіба, запитайте, бувають мотоцикли, поєднують динаміку спортбайка з комфортом круїзера і високотехнологічність «Айфона» з харизмою «Сміт-енд-Вессонів»? Бувають! Принаймні у Harley-Davidson є один такий. Це V-Rod, або, якщо дотримуватися традиції харлеевских зубодробильних абревіатур, VRSC (обіцяю розшифрувати пізніше). Про нього і поговоримо.
Об'єднавши зусилля Бензобака на звичному місці тут немає. Під імітує його кожухом - корпус повітряного фільтру і бачок з охолоджувальною рідиною А куди ж тоді, запитаєте, лити бензин? А ось сюди - сидіння відкидається і відкриває доступ до заливної горловини. Сам бак знаходиться на одному рівні з двигуном. Так було вирішено зробити заради зниження центру тяжіння «»Ризикну припустити, що одного разу, втомившись від закидів у надмірному консерватизмі, інженери Harley-Davidson вирішили зробити щось таке... І зробили. Причому не в один кульман, а з залученням кращих сил з боку. У будь-якому офіційному описі цієї моделі ви можете прочитати, що при її проектуванні «був використаний досвід кращих європейських розробників спортивних двигунів». Знаєте, хто мається на увазі? Мотористи Porsche! Революційний для Harley-Davidson V-подібний двигун (він навіть називається Revolution!) - це і їх дітище теж.
Ось він, самий потужний у харлеевской гамі двигун Revolution V-Twin з рідинним охолодженням. Це його розробляли спільно з кращими європейськими конструкторами спортивних моторів Мабуть, головна зовнішня відмінність від інших моделей компанії - радіатор! V-rod - єдиний «Харлей» з рідинним охолодженням «»Головна революція полягає в тому, що це єдиний харлеївський мотор з водяним охолодженням. Навіщо знадобилося городити город з радіатором, розширювальним бачком та іншими ускладнюють конструкцію двигуна деталями? Щоб зняти з аналогічного об'єму велику потужність! Вийшло 125 «сил» - рекорд для серійного Harley-Davidson, «воздушник» просто перегрівся б...
Під декоративними кришками - 4-поршневі гальмівні механізми від Brembo. До речі, тут є АБС! Вона входить в базову комплектацію всіх мотоциклів цього сімейства І ще одна характерна деталь: такий глушник швидше якраз якого-небудь спортбайку, а не чопера! «»Крім мотористів Porsche до створення самого потужного «Харлея» доклали руку експерти з гальмівним систем з італійської компанії Brembo. Що ж, логічно: розігнавшись, треба зуміти зупинитися!
### Page Break ### Переклад не потрібнийТе, що вийшло ціною спільних зусиль американців, німців та італійців, любителі все систематизувати і класифікувати називають power cruiser. Але в цей же клас потрапляють різні «Сузукі» з «Хондами» і навіть «Кавасаками». Тому у Harley-Davidson придумали свій термін: V-twin Street Racing Custom, який склався в абревіатуру VRSC.
Спідометр, тахометр і покажчик рівня палива зібрані в єдиний компактний блок, розташований на кермі. Зверніть увагу: у моделей, офіційно ввезених в Україну, оцифровка шкали виконана в км/годСподіваюся, ви вже зрозуміли, що саме такий мотоцикл я собі й обрав. Причому не просто VRSC (зараз таких вже немає), а VRSCDX - сучасну модифікацію, виконаний повністю в чорному кольорі і практично начисто позбавлену хромованих брязкалець. Про такі кажуть: «Чорніше ночі!» Тому і назву їй придумали «нічний» - Night Rod. Ось тільки не намагайтеся перекласти слово Rod, нічого хорошого з цього не вийде. Ще скривдите кого-небудь ненароком... А вони, запевняю вас, цього не заслуговують. Мотоцикл-то вийшов відмінний!
Перший в сімействі V-Rod Harley-Davidson VRSCAТаким був Harley-Davidson V-Rod 2001-го модельного року. Тоді поява цієї моделі викликало неоднозначну реакцію в суспільстві. Комусь вона сподобалася, кому-то рішуче немає. Але байдужих не було. Як мовиться, на смак і колір... чи не більша частина критики була спрямована проти його... коліс! Експертам і добрій половині журналістів не сподобалися суцільні колісні диски. Надто важкі (чули, чим погані «непідресорені маси»?) і до того ж володіють великою парусністю.
Варіації на загальну тему VRSCDX ANV V-Rod Anniversary EditionСпеціальна версія, випущена в 2012 році до 10-річного ювілею моделі. Відрізняється традиційної для сімейства V-Rod сріблястою забарвленням і оригінальною формою глушника. В модельному ряді цього року її вже немає
VRSCDX V-Rod Night Rod SpecialЗ технічної точки зору це абсолютно такий же мотоцикл, як у нашому матеріалі. Відмінність одна: з цього року він став доступний ще й у червоно-чорному виконанні
VRSCF V-Rod MuscleЦей мотоцикл відсилає нас до часів «заряджених» маскл-карів, які стали одними із символів Америки. Але V-Rod Muscle не «гаряче» звичайного V-Rod. Відмінності в деталях - наприклад, розведений глушник на дві сторони