Menu

Переродження Lexus ES

 

Перерождение Lexus ES
Гібридна версія Lexus ES з'явилася тільки в нинішньому поколінні. Бензинові модифікації також продаються: ES 250 c 184-сильним мотором коштує від 452 734 грн., а базова ціна ES 350 (277 к.с.) навіть менше, ніж у гібрида, - 577 182 грн.
Перерождение Lexus ES
Спорідненість з Toyota Camry у зовнішності майже не простежується. Lexus ES йде своїм шляхом «»

Переродження Lexus ES відбулося в кращих традиціях здійсненої «нового життя по обіцянці». Він не перетворився у суперкар і не розгубив по дорозі зайві двері, але змінив гардероб, навчився користуватися гаджетами і щоранку став робити зарядку.

Ти мені не брат!

А ще продовжив курс на віддалення від родича - седана Toyota Camry. У нового Lexus ES змінилися силует і форма отвору задніх дверей, а перш обриси були схожими.

Перерождение Lexus ES
Ніякої плавності і округлості - тільки чіткий поділ на верстви, велика кількість різких ліній і пам'ятних деталей
Перерождение Lexus ES
Ніякої плавності і округлості - тільки чіткий поділ на верстви, велика кількість різких ліній і пам'ятних деталей «»

В інтер'єрі теж ніякого спокою і округлості форм, а суцільно різкі лінії та елегантні деталі. Особливо запам'яталися дефлектори і стрілочний годинник. Але є, зрозуміло, і «загальні» для концерну кнопки, важелі та різнофактурні пластики. У нинішньому поколінні колісна база Lexus ES зросла на 46 мм, довжина - 25 мм, а спинки передніх сидінь стали тонше - це дозволило дати пасажирам більше простору. Змінилася і посадка водія - крісла тепер встановлені нижче, а кермо регулюється в більш широкому діапазоні. Крім того, кузов ES став жорсткішим, перенастроєна підвіска, і найголовніше - з'явилася гібридна версія.

Синергія

Саме такий автомобіль ми і вибрали для тесту - перевірити, наскільки «прижилася» в надрах седана нова силова установка.

Перерождение Lexus ES
Сумарна потужність силової установки Lexus ES 300h - 205 к.с.

Під капотом Lexus ES 300h - 2,5-літрова четвіркаа потужністю 161 к.с.. що працює по циклу Аткінсона. Потужність електромотора - 143 к.с.. тяговий акумулятор - никельметалл-гідридний.

Перерождение Lexus ES
У тахометр ліва шкала перетворюється лише в режимі Sport. Тоді ж синя підсвітка змінюється червоної
Перерождение Lexus ES
Гібридний ES може рухатися і в «примусово електричному режимі. Але недовго «»

Гібрид важко не впізнати: ліва частина щитка приладів в режимах Normal і Eco являє собою своєрідний економетр, що показує баланс енергії в системі, і тільки в режимі Sport вона перетворюється в звичайний тахометр. В Eco реакції на газ помітно розмазуються, оптимальним визнаємо Normal.

Сеанс тиші

Їде гібридний ES цікаво: в пробках можна поборотися за економію, акуратно натискаючи на акселератор, щоб ненароком не «розбудити» бензиновий мотор, так і в швидкісних поворотах седан не звинуватиш в зайвій поважності і орієнтованості на комфорт. Є у нього і повністю електричний режим, але на великі пробіги з нульовими викидами не розраховуйте.

З «короткою» рульової рейкою і перенастроєною підвіскою ES 300h веде себе зібрано. Система стабілізації і АБС додаютьсяс як і 10 аэрбегов. Гальма вимагають звиканняи але з часом мсходинкака за якою закінчується рекуперація і вступає в справу гідравлікак відчувається виразно.

Висновки

Незважаючи на «корпоративну» популярність Toyota і Lexus, гібрид в якості «персоналки» зрозумілий тільки при палкому бажанні заявити про свою любов до природи при одночасній ненависті до водіння. Прислухатися до роботи такого автомобіля краще самому.

|