Вуглецеве волокно в автомобілях: у п'ять разів міцніше сталі і в три рази легше
Компанія Ford продемонструвала прототип капота, створеного з вуглеволокна, який в перспективі здатний поліпшити показники паливної ефективності нових автомобілів.
Пластиковий капот для Ford Focus, посилений вуглеволокна, був представлений в рамках Європейської виставки композитних матеріалів в Дюссельдорфі (Німеччина). При його виготовленні був застосований надміцний матеріал, що використовується при створенні гоночних автомобілів. Прототип капота Focus більш ніж на 50% легше стандартного сталевого аналога. Інженерам Європейського дослідницького центру Ford вдалося зробити процес виробництва одного капота з вуглеволокна досить швидким. Це дозволить використовувати цей метод в промислових масштабах, що стане значним кроком на шляху до розширення застосування легких матеріалів в автомобілях Ford.
Вуглеволокно в п'ять разів міцніше сталі, при цьому в два рази жорсткіше і має в три рази меншу вагу. Використання подібних матеріалів, згідно з підрахунками Ford, дозволить до 2020 року знизити вагу вироблених автомобілів в середньому на 340 кг.