Menu

Кілька хитрощів для більш зручної роботи з Windows

Найчастіше для роботи на ПК потрібна висока концентрація уваги, щоб не допустити помилок і виконати роботу в строк. У Windows і програмах пакета Office міститься ряд функцій, які допомагають усунути відволікаючі фактори при роботі за комп'ютером.

Несколько хитростей для более удобной работы c Windows
Нижче наведено шість способів краще сконцентруватися при роботі з Windows і полегшити сприйняття інформації на екрані:

1. Очистити робочий стіл

В першу чергу слід очистити робочий стіл від зайвих файлів, ярликів і папок. Це відразу ж допоможе сконцентруватися на нагальні завдання. Занадто «завантажене» зображення тла робочого столу також може перешкодити роботі з інформацією. Особливо сильно відволікають анімовані або миготливі зображення, які потроху «крадуть» час і увагу користувача. У Windows існує ряд функцій, які допоможуть усунути заважає роботі надлишкову інформацію. Знайти їх можна в Центрі спеціальних можливостей, що відкривається при натисканні комбінації клавіш Win+U. Тут можна, наприклад, видалити фонові зображення, вимкнути анімацію і зменшити кількість сповіщень.

2. Вибрати відповідну тему оформлення

Користувачі, які проводять багато часу за монітором, розуміють, що кольорова тема комп'ютера може відволікати від роботи, так і допомагати сконцентруватися. У Windows можна змінити тло робочого стола, колір рамок вікон, звуки та заставку на свій смак. Кожен користувач має можливість створити тему, найбільш підходящу його перевагами.

3. Використовувати повноекранний режим для читання

В останніх версіях Microsoft Word з'явилася можливість краще зосередитися на читанні тексту з екрана. Для цього слід включити режим повноекранного читання, який оптимізовано для перегляду документів. У цьому режимі текст відображається в тому вигляді, в якому він буде виведений на друк. Крім того, користувачі можуть виділяти кольором вміст, записувати виправлення та примітки, а також переглядати зміни.

4. Увімкнути перевірку правопису

Використання автоматичної перевірки орфографії дозволяє приділяти менше часу на вычитывание граматичних помилок. Функція «Тезаурус» допоможе в підборі синонімів і антонімів, а вбудований «Довідник» покаже їх значення.

5. Використовувати засіб розпізнавання мовлення

Багатьом людям набагато легше розповісти про свої ідеї, ніж записати їх «на папері». Функція розпізнавання мовлення дозволяє використовувати цю особливість для досягнення кращих результатів. Щоб поговорити з комп'ютером про свої ідеї, потрібно мікрофон і приблизно 45 хвилин, щоб навчити систему добре розпізнавати голос користувача.

6. Організувати себе з допомогою OneNote

Програма Microsoft OneNote дозволяє легко організувати свою роботу і доступ до неї - це просто знахідка для людей, які мають проблеми з організованістю, сприйняттям інформації і управління часом. Кожен вчиться по-різному, незалежно від офіційного діагнозу щодо «обмежених можливостей». OneNote фокусується на здібностях людини, за допомогою яких він може підвищити свою організованість, сприйняття і навички управління часом.

|