Menu

Своя фірма в малюнках: цікава бізнес-інфографіка від Microsoft

Про компанію можна розповісти, написати, показати на презентації або на фото, а можна і намалювати. Для цього знадобиться запросити дизайнера, який спеціалізується на инфографике, або відвідати спеціальну веб сторінку від Microsoft. Вона є інструментом, створених командою фахівців компанії, які розробляють продукти для малого бізнесу. З його допомогою можна швидко створити яскраву презентаційну картинку про свою компанію.

Своя фирма в рисунках: интересная бизнес-инфографика от Microsoft
Веб-інструмент пропонує шість тематичних блоків плюс заголовок і вступний текст. Перший дасть уявлення про компанії в цифрах. Тут можна вказати загальна кількість працівників, відзначити, скільки з них засновників, а скільки - найманих працівників. Основа будь-якої компанії - це люди, її персонал, який робить фірму унікальною. Тому програмісти виділили спеціальний розділ для того, щоб можна було наочно уявити, наскільки різнобічні люди працюють у вашому бізнесі. А щоб інформація про робітників не перетворилася на нудне перерахування персоналу, розробники пропонують підійти до цього з гумором. І давати цікаві дані про співробітників, наприклад, те, скільки працює людей з вусами, скільки в колективі спортивних фанатів і навіть скільки кави споживає офіс. Список подібних стандартних опцій невеликий, кілька десятків, проте завжди можна додати власний критерій для відображення на инфографике. Як говорять розробники веб-сервісу, бізнес може бути цікавим, коли він креативний. Ще можна додати, у скількох країнах відома ваша фірма, скільки років вона в бізнесі та іншу подібну інформацію.
Другий розділ пропонує вказати на карті місцезнаходження головного офісу і відзначити його яскравим маркером.

Третій блок пропонує розповісти майбутнім читачам інфографіки про історію компанії. Наприклад, зростання виручки у роках, розширення портфоліо фірми або збільшення кількості штатного. Або можна вибрати власні дані з розвитку компанії (наприкінці, використовуючи введену інформацію, веб-сервіс побудує наочний графік)

Четвертий блок пропонує розповісти про людей вашій компанії: скільки з них інженерів, менеджерів, скільки бізнес-партнерів у фірми і т.п.

П ’ ятий розділ призначений для даних про культурних пристрасті співробітників. Можна вказати інформацію типу кількості музикантів серед робітників, скільки людей люблять читати книги, яку кількість співробітниць є мамами і т.п.

В шостому блоці можна написати висновки і побажання успішної роботи і завантажити логотип компанії.

Після закінчення інфографіки користувач зможе переглянути результат і підправити, якщо де-то йому не сподобається. А коли буде готовий фінальний варіант, їм можна поділитися в соціальних мережах або Twitter. Звичайно, отриману інфографіку можна розмістити і на власному сайті компанії, вставивши код. Завдяки тому, що фінальний результат не є статичним малюнком, інфографіка відображається динамічно, що лише збільшує її привабливість в очах читачів.

Повну версію статті читайте на сторінках Віртуального прес-центру «Майкрософт Україна»

|