Menu

Оновлення “Бітрікс24” - телефонні дзвінки, хмарний диск компанії і “жива” CRM

Компанія «1С-Бітрікс» анонсувала чергові оновлення хмарного сервісу для спільної роботи «Бітрікс24» і коробкового продукту «1С-Бітрікс: Корпоративний портал 14.1».

Обновления “Битрикс24” – телефонные звонки, облачный диск компании  и “живая” CRM

Новий функціонал дозволить клієнтам здійснювати дзвінки на зовнішні телефонні номери прямо з інтерфейсу сервісу. В CRM-системі з'явилася «жива» стрічка активності, також став доступний користувачам хмарний диск компанії для управління файлами з загальним доступом.

Оновлення, яке запропоновано клієнтам сервісу «Бітрікс24» з'явилася можливість прямо з інтерфейсу, у кілька кліків дзвонити зовнішнім абонентам на стаціонарні і мобільні телефони. Вартість таких дзвінків нижче, ніж через Skype. Раніше вже були доступні внутрішні голосові та відео дзвінки всередині компанії, а також внутрішній чат. З появою телефонних дзвінків зовнішнім абонентам також стане доступна переадресація дзвінка на мобільний номер при дзвінку співробітникові, відсутнім на робочому місці, а також можливість здійснювати дзвінки клієнтам з CRM із записом розмови. Компанії буде доступний журнал дзвінків з інформацією про тривалості, напрямку і вартості.

Обновления “Битрикс24” – телефонные звонки, облачный диск компании  и “живая” CRM

Оновлення сервісу торкнулися також CRM-системи, в якій з'являється власна стрічка активностей. У ній буде в режимі реального часу відображатися інформація про всіх заходах по операціях, лидам і клієнтам. Це дозволить оперативно реагувати на робочі завдання, що виникають всередині відділу продажів, швидко адаптувати роботу нових співробітників, підвищити прозорість роботи відділу продажів в цілому.

Обновления “Битрикс24” – телефонные звонки, облачный диск компании  и “живая” CRM

Також в «Бітрікс24» з'явився зручний функціонал для колективної роботи з файлами і документами. Раніше компанія «1С-Бітрікс» вже анонсувала можливості «Битрикс24.Диск» - сервісу, що дозволяє зберігати всі документи і файли в хмарі, правити їх офлайн і синхронізувати зміни при виході в Інтернет. Тепер подібний сценарій роботи став доступний для декількох користувачів одночасно при роботі над спільними папками. Також у клієнтів з'явилася можливість докуповувати окремо хмарне місце для зберігання файлів і документів за дуже доступними цінами. Таким чином, сервіс «Битрикс24.Диск» стає повноцінною хмарної заміною корпоративного файл-сервера, причому не тільки для користувачів сервісу «Бітрікс24», але і для клієнтів, які використовують коробковий продукт «1С-Бітрікс: Корпоративний портал».

Обновления “Битрикс24” – телефонные звонки, облачный диск компании  и “живая” CRM

Також серед оновлення - можливості вести ресурсний облік в завданнях і отримувати звіти про час, витрачений на їх виконання. Крім цього, клієнтів сервісу «Бітрікс24» чекає оновлений мобільний додаток, особливістю якого є можливість працювати офлайн і автоматично синхронізувати внесені зміни при появі Інтернету.

Обновления “Битрикс24” – телефонные звонки, облачный диск компании  и “живая” CRM

Додатково

|