Menu

Чому покупці не завершують онлайн-оплату при покупках?

За даними українського платіжного інтегратора PayUUkraine, у 2013 році рівень незавершених онлайн-платежів, на які можна вплинути і конвертувати їх в завершені, склав близько 17%.

 

Почему покупатели не завершают онлайн-оплату при покупках?

Враховуючи всі незавершені платежі, основними причинами не завершення оплати стали:у 31% випадків банківська карта була заблокована банком для розрахунків в мережі, а також з інших проблем, пов'язаних з відмовами від банку клієнта;в 25% - з-за проблем з програмним забезпеченням (міжмережеві екрани, браузери) і проблем з 3ds;у 24% - із-за попадання під критерії «ризикового платежу»;у 19% випадків платнику потрібна допомога при оплаті чи він не знав, як оплатити;1% - інші проблеми.

Найбільш часті помилки при онлайн-оплати - перевищення ліміту при оплаті в інтернеті, карта не підключена для оплати в інтернеті і невірний ввод CVVи 3ds.

«Незавершені онлайн-платежі в інтернет-бізнесі - це втрачена частина прибутку. Але при вмілому підході до незавершеним платежів значну їх частину можна перевести в успішні оплаты.При якому не завершення оплати наші працівники консультують та допомагають платникам: витрачають 2-3 хвилини в телефонному режимі, відправляємо 1-2 пояснення або інструкції. Потрапили в категорію«ризикові» платежі перевіряємо в ручному режимі. Таким чином, працюючи зі значною часткою незавершених платежів, нам вдається знизити рівень незавершених оплат до 3%», -сказав генеральний директор PayUUkraine.

Додатково Віджет від SocialMart
|