Menu

Лабораторія фан-культури

Трейлер Sharp FanLabs - це науково-розважальний комплекс. У ньому розмістилося біометричні обладнання, за допомогою якого команда фахівців вивчає уболівальників-волонтерів.
Лаборатория фан-культуры
Лаборатория фан-культуры
Лаборатория фан-культуры
Лаборатория фан-культуры
« »

Футбол вже давно перестав бути просто популярним видом спорту. Це не тільки спосіб життя, але і величезна індустрія, яка постійно досліджується і вивчається в різних аспектах.

Корпорація Sharp, що є одним із спонсорів чемпіонату UEFA «Євро-2012» в рамках угоди EUROTOP, вирішила змінити основну увагу з футбольного поля на трибуни і провести пан'європейське дослідження футбольних фанатів. Проект Sharp FanLabs - унікальне поєднання науки і спорту, завдяки чому гра в футбол набуває принципово новий сенс. Основне завдання мобільного лабораторного комплексу FanLabs - вивчення поведінки футбольних уболівальників. На думку Sharp, уболівальники - невід'ємна і вкрай важлива частина футбольної спільноти, яка до того ж майже не досліджена. В рамках проекту компанія відправить в тур спеціальний трейлер з мобільного лабораторію для вивчення фан-культури в польових умовах. За задумом організаторів, трейлер буде присутній в фан-зонах під час матчів «Євро-2012», щоб вивчити емоції і фізіологічні реакції наших уболівальників і гостей з інших країн.

Експерти досліджують такі важливі для вболівальників риси, як віра в свою команду, компетентність, гордість, відданість і пристрасть. Комбінація цих якостей визначає ступінь підтримки улюблених команд. У дослідженнях застосовується біометричні устаткування для вимірювання імпульсів мозку, активності голосових зв'язок, частоти серцебиття і пульсу. Після цього визначається архетип кожного фаната, серед яких - «істинний уболівальник», «гравець запасу», «спостерігач за м'ячем» і т. д. На даний момент вчені нараховують 16 архетипів. Експерти FanLabs проаналізують, які з них присутні в кожній з країн, що беруть участь в «Євро-2012», а також порівняють отримані результати і складуть загальну картину фан-культури Європи.

Крім мобільної лабораторії-трейлера для підтримки проекту створено веб-портал www.sharpfanlabs.com, де вболівальники можуть не тільки пройти тестування онлайн, але і виграти квитки на матчі «Євро-2012». Дослідження також дозволяється пройти, завантаживши з сайту спеціальний додаток на свій телефон.

|