Menu

Google представляє результати дослідження поведінки українських користувачів смартфонів

Твітнуть

Google представляет результаты исследования поведения украинских пользователей смартфонов

Google представляє результати дослідження “Наша мобільна планета: Україна”, проведеного компанією Ipsos MediaCT за замовленням компанії Google і присвяченого особливостям поведінки українських користувачів мобільних пристроїв. Дослідження є частиною глобального дослідження Our Mobile Planet. Дане дослідження дає уявлення про основні тенденції поведінки користувачів мобільних пристроїв в Інтернеті, якими онлайн-сервісами найчастіше користуються власники смартфонів, а також яку роль відіграють смартфони при купівлі товарів.

За результатами дослідження, на сьогоднішній день користується смартфонами 14% населення нашої країни, що в два рази більше, ніж у минулому році. І ця цифра постійно зростає. Що особливо важливо, 50% власників мобільних пристроїв, що використовують щодня для доступу в Інтернет.

Для українців мобільні пристрої є найважливішою точкою доступу до інформації - 57% респондентів щодня здійснюють пошук за допомогою свого смартфона. Смартфони стали настільки важливі для своїх користувачів, що 52% з них краще б відмовилися від телевізора, ніж від смартфона.

Для власників компаній надзвичайно важливо показувати оголошення на смартфонах клієнтів, що знаходяться в регіонах, де розташований їхній бізнес, так як 93% власників смартфонів шукають на телефоні інформацію місцевого характеру, а 87% в результаті виконують потрібні дії, наприклад, здійснюють купівлю або звертаються до компанії за додатковою інформацією.

В ході дослідження також з'ясувалося, що користувачі мобільних пристроїв активно застосовують їх для спілкування в соціальних медіа: 91% користувачів регулярно відвідують соціальні мережі зі своїх смартфонів, а 51% роблять це щодня.

За даними дослідження можна прослідкувати, що смартфони значно змінили поведінку українського споживача. Мобільні пристрої дають можливість користувачам шукати інформацію про продукт або послугу, де б вони не знаходилися, і українці активно цим користуються - 85% власників смартфонів шукали інформацію про який-небудь продукт або послугу на своїх пристроях.

Смартфони самі є перспективним інструментом здійснення покупок - 44% користувачів купували товари або послуги через Інтернет за допомогою свого мобільного пристрою, з них 60% здійснили покупку протягом останнього місяця.

Результати дослідження продемонстрували, що для бізнесу дуже важливо мати сайт, оптимізований для мобільних пристроїв, так як 35% користувачів смартфонів основною перешкодою на шляху електронної комерції назвали повільну завантаження веб-сайту на мобільному телефоні.

Також спостерігається ще одна цікава тенденція у поведінці українських власників мобільних пристроїв - 93% користувачів смартфонів звертають увагу на рекламні оголошення під час роботи в Інтернеті або використання програм, з них 37% звертають увагу на рекламу під час перегляду відео на своїх мобільних.

Дослідження проводилося за замовленням Google компанією Ipsos MediaCT в першому кварталі 2013 року. Респондентами стали 1000 українців у віці від 18 до 54 років, які використовують смартфон для доступу в Інтернет.

|