Menu

50% відвідують соцмережі у п'яному вигляді

Інтернет-ресурс CreditDonkey провів власне дослідження, метою якого було з'ясувати, як часто користувачі перевіряють акаунти і відповідають на повідомлення на соцсервисах.

 

50% посещают соцсети в пьяном виде

Така загадка: що 52% якоїсь групи жителів США роблять в туалеті, 66% на роботі, 70% під час поїздок і майже 84% за переглядом телепередач? Нове дослідження команди Інтернет-сайту CreditDonkey свідчить, що перевіряють акаунти і відповідають на повідомлення на соцсервисах і, перш за все, Facebook. Наведені вище цифри відповідають першим чотирьом позицій в рейтингу випадків найбільш частого користування соціальними службами під час інших занять. П'ятий рядок у ньому - 49,9% - займає користування у п'яному стані. Далі в порядку убування ідуть: під час ходіння по магазинах, занять спортом і за кермом.

Більше позицій немає, зате є ще одна цікава статистика, що демонструє розподіл соціальної активності між чоловіками і жінками. Як з'ясувалося, саме чоловіки частіше заглядають на соцсервисы, коли вип ’ ють, коли "зайняті" важливими справами на роботі, коли сидять в туалеті і коли керують машиною. А ось шопінг, спорт, перегляд ТБ і поїздки - заняття, сумісні з Facebook, більше на думку жінок. Графіки докладаємо:

 

50% посещают соцсети в пьяном виде
50% посещают соцсети в пьяном виде

«»

 

 

|