Створена соціальна мережа "тільки для еліти"
Вхід тільки за запрошеннями
"Топовий відсоток онлайн - аудиторії становлять люди, які є лідерами у своїй галузі, це інвестиційні банкіри, піарники, ЗМІ, мода, уряд ... Це не просто реактивний набір або багаті люди, це складні особи, які мають гарний смак" стверджує Вахтмайстер. За його оцінкою це не більше трьох мільйонів з 950, що становить на сьогодні базу користувачів Facebook. На відміну від Facebook, який показує вам, що ваші друзі робили і чим зайняті, новий сервіс розраховано насамперед на те, що б бомонд міг спілкуватися між собою, розповідав що і де відбувається і на яку вечірку потрібно йти сьогодні. Тобто полегшує непомірну ношу безтурботного пропалювання життя. Відразу після старту в сервісі вже були присутні близько 20000 чоловік. Вхід - тільки за запрошеннями.