Menu

Як українці використовують Інтернет

Сьогодні компанія Google оголосила результати дослідження, проведеного компанією TNS Infratest за замовленням Google і присвяченого особливостей поведінки Інтернет-користувачів.

Как украинцы используют Интернет

Дослідження дає уявлення про поведінку користувачів при пошуку/виборі/купівлі товарів з різних категорій, а також того, з якою метою українські користувачі найчастіше використовують Інтернет. Результати дослідження представлені у вигляді аналітичного онлайн-інструменту Consumer Barometer.

Дослідження поведінки українського користувача Інтернету показало, що на сьогоднішній день оффлайн-покупки по -, як і раніше домінують над покупками онлайн, але частка останніх продовжує рости. Також спостерігається значне зростання числа користувачів, які використовують Інтернет при купівлі того чи іншого товару.

Серед каналів онлайн-пошуку лідирує стаціонарний Інтернет (88% користувачів), але як показує дослідження, частка пошуку з використанням мобільних пристроїв стрімко росте - 23% користувачів перед придбанням товарів досліджуваних категорій шукає інформацію за допомогою своїх мобільних телефонів, смартфонів або планшетів.

В ході дослідження з'ясувалося, що всі представлені категорії товарів активно продаються через Інтернет. У трійку лідерів входять такі категорії, як роздрібна торгівля, споживчі і косметичні товари, технології. Серед найбільш популярних онлайн покупок - товари з категорій одяг і аксесуари, дрібна побутова техніка та мобільні телефони. Стрімко зростає частка онлайн-купівлі авіаквитків і бронювання готелів.

Пошук інформації в Інтернеті є найбільш популярним способом вивчення товару у всіх продуктових категоріях, а найвища частка онлайн-пошуку припадає на товари з категорії технології (89%), подорожі (85%) і автотовари (80%). В Україні, як і раніше переважає тенденція, коли споживач отримує інформацію про товар онлайн, але покупку здійснює оффлайн. Тим не менш, частка онлайн покупок продовжує рости. У цьому поведінка українського Інтернет-користувача мало відрізняється від поведінки користувачів наших найближчих сусідів, як на сході, так і на заході. У найпопулярнішою категорії “Одяг та аксесуари” частка онлайн покупок в Україні становить 14% проти 86% в оффлайн, при цьому в Польщі дані цифри становлять 15% і 85%, а в Росії 8% і 92% відповідно.

Барометр поведінки Інтернет-користувачів показав, що український користувач Інтернету найбільш часто використовує такі сервіси, як електронна пошта, часто спілкується в соціальних мережах, шукає в Інтернеті різний мультимедіа - і розважальний контент, витрачає багато часу на своє хобі, а також, що відрадно, на самоосвіту. При цьому пріоритетом користувачі поставили самоосвіта на друге місце після електронної пошти.

Дослідження показало, що український користувач, проводячи час в Інтернеті, найчастіше перевіряє свій акаунт у соціальних мережах, спілкується в онлайн-чатах і меседжерах, а також завантажує розважальний контент (відео, фільми, музика та ін.).

Дослідження проводилося в період з 1 січня по 31 березня 2012 року з методології онлайн-опитувальника, цільова група - український користувач Інтернету старше 14 років, вибірка - 2748 респондентів.

Аналітичний онлайн-інструмент Consumer Barometer доступний за адресою: www.consumerbarometer.com

|