Кадри вирішують все: посткомпьютерная епоха ставить на перше місце людей, їх зручність і цінності
На думку глави компанії Cisco Джона Чемберса (John Chambers), "в питаннях бізнес-моделей і управління ми бачимо масовий перехід від командна адміністративної моделі до управління спільної і колективною роботою. Революційне значення цього порівнянно з появою конвеєрних складальних ліній". Чемберсу вторить автор книги "Collaboration" («Спільна робота»), професор каліфорнійського університету в Берклі Мортен Хансен (Morten Hansen): "Сьогодні компанії переживають справжній тектонічний зсув в організації своєї діяльності".
Переваги технологій для спільної роботи очевидні як роботодавців, так і рядовим співробітникам. Відеоконференцзв'язок, віддалений доступ до корпоративних ресурсів в будь-який час в будь-якому місці і з будь-якого пристрою, можливість завжди бути на зв'язку з колегами і використовувати в роботі свій власний електронний девайс дозволяють скоротити операційні і транспортні витрати, істотно підвищують продуктивність і ефективність праці, економить час співробітників.
Разом з тим на перший план виходить ще один фактор, який, можливо, зіграє ключову роль у переході до «мобільному і розподіленому» формату організації робочого часу. Мотивація співробітників, вміння привернути і утримати талановитих фахівців, забезпечивши їм гнучкий графік, комфортні умови праці і збалансованість роботі та особистому житті, сьогодні як ніколи підвищують конкурентоспроможність роботодавця.
Стрімке поширення мобільних пристроїв скасував традиційне уявлення про робочому місці, поклавши початок посткомпьютерной епоху, коли спільна робота за принципом «всіх з усіма» не просто стала можливою, але і перетворюється в норму.
Організований компанією Cisco в лютому 2012 року опитування ІТ-фахівців і користувачів в країнах Північної Європи показав, що практично кожен другий респондент (53%) заради гнучкого графіка роботи готовий поступитися більш високою зарплатою. Ефективність роботи співробітників багато в чому залежить від таких факторів, як відкрита і гнучка робоча середа, віддалений доступ, можливість вільно вибирати пристрої і використовувати соціальні медіа.
Найбільш вагомим аргументом на користь необхідності впровадження технологій спільної роботи і надання співробітникам віддаленого доступу є список 100 кращих компаній світу, нещодавно опублікований журналом Fortune. 85 з них використовують методи надомної роботи. Наприклад, у компанії Cisco 90 відсотків співробітників регулярно працюють на дому, і багато з них використовують рішення CVO (Cisco Virtual Office - віртуальний офіс Cisco).
В умовах, коли орієнтація на потреби користувача стає ключовою особливістю всіх розробок, пристрої та їх застосування - вже не просто допоміжний робочий інструмент, а частина способу життя співробітників Cisco. В 2011 фінансовому році співробітники Cisco провели в веб-конференціях в цілому 23 млн людино-годин (роком раніше цей показник становив 19,3 млн). Це дало компанії можливість помітно скоротити кількість службових відряджень і за рахунок цього зберегти 16,9 млн кіловат-годин електроенергії.
На думку глави компанії Cisco Джона Чемберса (John Chambers), "в питаннях бізнес-моделей і управління ми бачимо масовий перехід від командна адміністративної моделі до управління спільної і колективною роботою. Революційне значення цього порівнянно з появою конвеєрних складальних ліній". Чемберсу вторить автор книги "Collaboration" («Спільна робота»), професор каліфорнійського університету в Берклі Мортен Хансен (Morten Hansen): "Сьогодні компанії переживають справжній тектонічний зсув в організації своєї діяльності".
Переваги технологій для спільної роботи очевидні як роботодавців, так і рядовим співробітникам. Відеоконференцзв'язок, віддалений доступ до корпоративних ресурсів в будь-який час в будь-якому місці і з будь-якого пристрою, можливість завжди бути на зв'язку з колегами і використовувати в роботі свій власний електронний девайс дозволяють скоротити операційні і транспортні витрати, істотно підвищують продуктивність і ефективність праці, економить час співробітників.
Разом з тим на перший план виходить ще один фактор, який, можливо, зіграє ключову роль у переході до «мобільному і розподіленому» формату організації робочого часу. Мотивація співробітників, вміння привернути і утримати талановитих фахівців, забезпечивши їм гнучкий графік, комфортні умови праці і збалансованість роботі та особистому житті, сьогодні як ніколи підвищують конкурентоспроможність роботодавця.
Стрімке поширення мобільних пристроїв скасував традиційне уявлення про робочому місці, поклавши початок посткомпьютерной епоху, коли спільна робота за принципом «всіх з усіма» не просто стала можливою, але і перетворюється в норму.
Організований компанією Cisco в лютому 2012 року опитування ІТ-фахівців і користувачів в країнах Північної Європи показав, що практично кожен другий респондент (53%) заради гнучкого графіка роботи готовий поступитися більш високою зарплатою. Ефективність роботи співробітників багато в чому залежить від таких факторів, як відкрита і гнучка робоча середа, віддалений доступ, можливість вільно вибирати пристрої і використовувати соціальні медіа.
Найбільш вагомим аргументом на користь необхідності впровадження технологій спільної роботи і надання співробітникам віддаленого доступу є список 100 кращих компаній світу, нещодавно опублікований журналом Fortune. 85 з них використовують
На думку глави компанії Cisco Джона Чемберса (John Chambers), "в питаннях бізнес-моделей і управління ми бачимо масовий перехід від командна адміністративної моделі до управління спільної і колективною роботою. Революційне значення цього порівнянно з появою конвеєрних складальних ліній". Чемберсу вторить автор книги "Collaboration" («Спільна робота»), професор каліфорнійського університету в Берклі Мортен Хансен (Morten Hansen): "Сьогодні компанії переживають справжній тектонічний зсув в організації своєї діяльності".
Переваги технологій для спільної роботи очевидні як роботодавців, так і рядовим співробітникам. Відеоконференцзв'язок, віддалений доступ до корпоративних ресурсів в будь-який час в будь-якому місці і з будь-якого пристрою, можливість завжди бути на зв'язку з колегами і використовувати в роботі свій власний електронний девайс дозволяють скоротити операційні і транспортні витрати, істотно підвищують продуктивність і ефективність праці, економить час співробітників.
Разом з тим на перший план виходить ще один фактор, який, можливо, зіграє ключову роль у переході до «мобільному і розподіленому» формату організації робочого часу. Мотивація співробітників, вміння привернути і утримати талановитих фахівців, забезпечивши їм гнучкий графік, комфортні умови праці і збалансованість роботі та особистому житті, сьогодні як ніколи підвищують конкурентоспроможність роботодавця.
Стрімке поширення мобільних пристроїв скасував традиційне уявлення про робочому місці, поклавши початок посткомпьютерной епоху, коли спільна робота за принципом «всіх з усіма» не просто стала можливою, але і перетворюється в норму.
Організований компанією Cisco в лютому 2012 року опитування ІТ-фахівців і користувачів в країнах Північної Європи показав, що практично кожен другий респондент (53%) заради гнучкого графіка роботи готовий поступитися більш високою зарплатою. Ефективність роботи співробітників багато в чому залежить від таких факторів, як відкрита і гнучка робоча середа, віддалений доступ, можливість вільно вибирати пристрої і використовувати соціальні медіа.
Найбільш вагомим аргументом на користь необхідності впровадження технологій спільної роботи і надання співробітникам віддаленого доступу є список 100 кращих компаній світу, нещодавно опублікований журналом Fortune. 85 з них використовують методи надомної роботи. Наприклад, у компанії Cisco 90 відсотків співробітників регулярно працюють на дому, і багато з них використовують рішення CVO (Cisco Virtual Office - віртуальний офіс Cisco).
В умовах, коли орієнтація на потреби користувача стає ключовою особливістю всіх розробок, пристрої та їх застосування - вже не просто допоміжний робочий інструмент, а частина способу життя співробітників Cisco. В 2011 фінансовому році співробітники Cisco провели в веб-конференціях в цілому 23 млн людино-годин (роком раніше цей показник становив 19,3 млн). Це дало компанії можливість помітно скоротити кількість службових відряджень і за рахунок цього зберегти 16,9 млн кіловат-годин електроенергії.
методи надомної роботи. Наприклад, у компанії Cisco 90 відсотків співробітників регулярно працюють на дому, і багато з них використовують рішення CVO (Cisco Virtual Office - віртуальний офіс Cisco).
В умовах, коли орієнтація на потреби користувача стає ключовою особливістю всіх розробок, пристрої та їх застосування - вже не просто допоміжний робочий інструмент, а частина способу життя співробітників Cisco. В 2011 фінансовому році співробітники Cisco провели в веб-конференціях в цілому 23 млн людино-годин (роком раніше цей показник становив 19,3 млн). Це дало компанії можливість помітно скоротити кількість службових відряджень і за рахунок цього зберегти 16,9 млн кіловат-годин електроенергії.