YouTube в цифрах
1 000 000 000 000 (трильйон) видеопросмотров в 2011 році.
Кожен місяць 800 млн осіб переглядають YouTube-ролики.
48 годин відео завантажується на сервіс кожну хвилину.
Понад 150 років - така загальна тривалість відео, щодня що викладається на Facebook.
500 «твітів» в хвилину посилається на YouTube відео.
За автоматично сгенерированному «твітів» з посиланням на YouTube в середньому клацають 6 разів.
50% відео на YouTube має оцінки або коментарі.
30% YouTube-трафіку приходить з США.
YouTube формує 10% всього інтернет-трафіку в США.
«Війна богів» стала найпопулярнішим трейлером в 2011 році.
Friday Ребеки Блек став найпопулярнішим відеокліпом в 2011 році, набравши 22 млн переглядів. А сама Ребекка Блек отримала премію Teen Choice Award в категорії «Веб-зірка».
Рекламний ролик Volkswagen з дитиною в костюмі Дарта Вейдера набрав 50 млн переглядів - 9 місце в щорічній статистикою.
Каліфорнійська комедійна група The Lonely Island вивела дві музичні пародії в «Топ-10».
На каліфорнійському фестивалі Coachella YouTube вперше організував пряму трансляцію з декількома каналами і чатом.
Відео республіканця Ньюта Гінгріча було переглянуто близько 700 000 разів. Таким чином, він лідирує в рейтингу YouTube по темі президентських виборів у США в 2012 році.
YouTube є власний «Кінозал». Для Росії доступно більше 400 фільмів.
Чотири компанії було придбано YouTube в 2011 році, у тому числі Green Parrot Pictures (редагування фото та відео).
10 000 кліпів по ліцензії Creative Commons доступно в видеоредакторе. Ви можете вільно використовувати їх у своїх шедеври.
Незвичайна педагогіка: порушників авторських прав з квітня 2011 року повинні переглянути навчальний ролик і пройти тест, після чого знову можуть завантажувати відео.