Menu

Як підвищується конкурентоспроможність інтернет-магазинів

З кожним днем зростає кількість інтернет-магазинів і зростає конкуренція навіть серед немасових товарних сегментів. Щоб вистояти і підсилити позицію магазину на ринку необхідно поліпшення сайту з точки зору пошукових систем.
Как повышается конкурентоспособность интернет-магазинов
Щоб вистояти і підсилити позицію магазину на ринку необхідно поліпшення сайту з точки зору пошукових систем.

За даними Асоціації учасників електронного бізнесу України в 2011 році обсяги Інтернет-торгівлі в Україні зросли на 30-50%. За статистикою, 70% користувачів пошуку вважають, що на першій сторінці по ключовому запросу з'являються лідери галузі. Такі показники визначають ключове значення SEO в просуванні інтернет-магазинів.

SEO в поєднанні з контекстною рекламою - найбільш ефективна зв'язка, спрямована на прямий відгук (збільшення продажів, реєстрацій), що є найбільш важливими показниками для інтернет-магазинів. Все тому, що SEO-оптимізація виводить сайт на більш вигідні позиції в пошуковій видачі. Отже, з пошукових систем на сайт магазину приходять користувачі з наміром купівлі та потенційно готові її здійснити.

Найбільш популярною моделлю роботи є просування по позиціях - розкрутка за певним ключовим пошуковим запитам. Також набирає популярності комплексний інструмент просування по позиціях і трафіку. Ця схема просування дозволяє охопити більшу кількість зацікавлених у купівлі ваших товарів користувачів. У цьому випадку, окрім гарних позицій у пошуковій видачі за основним високочастотним запитам, працює також цільовий трафік у великому обсязі по низькочастотних запитах.

Вийти на більш вигідні позиції в пошукових системах при зростаючої конкуренції в одному товарному сегменті досить складно. У таких випадках має значення професіоналізм фахівців і формування індивідуальної стратегії просування.

За словами Антона Воронюка, технічного директора агентства «Web-Promo»: «як Можна забезпечити позиції в ТОП по найбільш конкурентною запитам, так і підібрати максимально цільові запити для початківця бізнесу, щоб зайняти свою нішу на ринку. При виборі ключових запитів для просування ми враховуємо їх популярність, вартість та ефективність. Все залежить від конкретної ситуації, бюджету та обсягів бізнесу. Основна умова - найбільш ефективне співвідношення витрат та підсумкового результату», - коментує експерт.

 

|