Menu

Google Chrome втрачає позиції на ринку браузерів

The Next Web з посиланням на статистику Net Applications повідомляє про те, що за період з вересня по жовтень поточного року ринкова частка браузера Microsoft Internet Explorer збільшилася на 0,42% - з 57,80% до 58,22%.

За той же час, за даними джерела, зросла популярність Mozilla Firefox. Тепер, вважають в Net Applications, «Вогняний лис» займає 18,7% браузерного ринку, проти 18,6% на початок періоду.

Google Chrome теряет позиции на рынке браузеров

Що стосується третьої з найбільш популярних веб-браузерів Google Chrome, за вересень-жовтень 2013 року він навпаки дещо розгубив позиції: з 15,96% до 15,42%.

Відзначимо, що причиною зростання популярності браузера Microsoft за вказаний період (і одночасно фактором, обусловившем падіння Chrome) міг стати дебют IE11 в рамках оновлення Windows 8.1. З іншого боку, існує статистика StatCounter. Згідно з цими даними, частка IE дійсно збільшилася у вересні-жовтні на 0,40%, але вихідною цифрою тут було не 58% (майже), а 28.56%. Google Chrome, за версією StatCounter, втратив 0,36%, опустившись з 40,8% до 40,44%. «Вогняний лис» також зменшив - `18,36% і 18,11% на початок і кінець періоду відповідно.

Відмінності в статистиці Net Application і StatCounter обумовлюються методами підрахунку. Так, в Net Application вважають кількість унікальних відвідувачів ресурсу. Тому 10 переглядів одного і того ж ресурсу, скоєних одним відвідувачем, зараховуються як один перегляд. StatCounter, у свою чергу, спирається на кількість переглядів. При цьому, враховуються дані близько трьох мільйонів сайтів, що дає аналітичної компанії понад 15 млрд переглядів. Статистика оновлюється кожні чотири години.

Продукт нашого каталогу
|