Microsoft запускає український чат техпідтримки
З найпоширенішими питаннями можна впоратися і самостійно. Наприклад, якщо вони стосуються встановлення та використання програмного та апаратного забезпечення Microsoft, їх можна вирішити за допомогою сторінки технічної онлайн підтримки. На ній є необхідна інформація і по оновленню, і по тому, що стосується продуктивності, вірусних атак.
Для тих, хто стикається з питаннями встановлення, оновлення апаратури або оптимізації системи, існує центр рішень Fix It. У ньому також можна знайти рішення по роботі Internet Explorer, Windows Media Player або ігрової консолі. Все, що необхідно зробити, - це поставити область і уточнити питання, а Fix It виправить все самостійно і безкоштовно.
При різних технічних питаннях можна використовувати також Базу знань Microsoft, за допомогою яких для однієї задачі можна знайти кілька рішень.
Для пошуку відповідей на свої запитання можна використовувати і функцію розширеного пошуку. Якщо ви отримали повідомлення про помилку, про неї можна дізнатися більше з пошуку повідомлення про помилку. Для цього достатньо ввести код помилки в рядок пошуку.
Інформацію щодо програмного забезпечення Microsoft можна отримати на форумі спільноти. Там пропонують свою допомогу і його учасники, і інженери підтримки. Причому всі відповіді перевіряються двічі, тому шансів отримати невірне рішення практично немає. Стати одним з учасників форумів може кожен.
Також можна звернутися до служби підтримки Microsoft.
Ну а якщо у вас виникли питання по певних продуктів і ліцензіями або ви збираєтеся купити один з продуктів компанії, ви можете порадитися з фахівцем по телефону, електронною поштою або через чат.