Twitter розуміє тінейджера
Залежно від того, скільки вам років, іноді ви можете відчувати, що підлітки - це зовсім інший народ. І часом виходить, що це насправді так. Керівник заходи Моріс Уілер підкреслив, що не тільки гормональні сплески роблять підлітків несхожими на інших.
Насправді, мозок підлітка (особливо лобова частка) ще не до кінця розвинений. Ця частина головного мозку відповідає за інстинкти, судження, проникливість і емоційну стриманість. Вона розвивається до 25-літнього віку. Ви й самі можете уявити, що це означає, коли мова заходить про підлітків.
PR-менеджер британського підрозділу Nokia Марк Хиндл розповів про свій нещодавній досвід проведення низки кампаній, націлених на молоду аудиторію. Він зауважив, що більшість маркетологів і фахівців в області PR насправді не знають, що подобається тінейджерам. Їх світ мчить так стрімко і настільки закритий для сторонніх, що було дійсно дуже складно зрозуміти, чим вони захоплюються.
Однак соціальні медіаресурси дозволяють нам швидко знаходити музичні групи та інші культурні об'єкти, які близькі молодим людям. Озброївшись цією інформацією, Nokia змогла знайти музичний підхід до спілкування (deadmau5 і One Direction).
Доктор Барбі Кларк, експерт в області вивчення молоді, розповіла нам кілька цікавих секретів з життя підлітків, які захоплюються соціальними мережами. За останні п'ять років підлітки перебігали від сайту до сайту, починаючи свою активність в 12-13 років на Piczo і пересуваючись в процесі дорослішання поступово в бік MySpace і Facebook.
Тепер же, навпаки, вона бачить, як 12-літні підлітки пропадають весь час в Твіттері. Вона вважає, що багато тінейджери з цієї вікової групи зрозуміли потенційно небезпечну природу розміщення своєї інформації в соціальних мережах, тому щодо анонімна і ефемерна сутність Твіттера приваблює їх найбільше.
З цим згоден маркетолог Кріс Уорд. Він сказав, що в більшості своїй сучасні підлітки живуть «тут і зараз». Він спостерігав, як багато тінейджери прали цілі сторінки інформації про себе з соціальних мереж. Роздумуючи про майбутнє, Марк Хиндл припустив, що вік брендів з фан-сторінками може бути обмежений, тому що підлітки, як і дорослі просто закривають свої соціальні мережі для більш вузьких і нечисленних груп людей.