Як оптимізувати корпоративний сайт для мобільних пристроїв
Щоб корпоративні веб-ресурси відповідали вимогам часу, фахівці Microsoft рекомендують веб-розробникам оптимізувати їх для перегляду на портативних пристроях. Для цього вони призводять 10 корисних порад і інструменти, з якими легше аналізувати внесені на сайт зміни.
Однією з відмітних особливостей мобільних пристроїв є невеликий порівняно з настільними комп'ютерами, розмір екрану. Тому ті рішення в дизайні корпоративного сайту, які працювали на ПК, можуть не підходити для портативних пристроїв. Фахівці Microsoft пропонують переконатися в цьому особисто, зайшовши на веб-ресурс через смартфон. Багато корпоративні сайти не пристосовані для маленьких дисплеїв, тому користувачам доводиться збільшувати зображення. Без цього шрифт і кнопки навігації будуть дуже маленькими.
Незручні елементи управління на корпоративних веб-ресурсах можуть відвернути відвідувачів від перегляду і зіграти на руку конкурентам. Недавнє дослідження компанії Compuware показує, що близько 40% користувачів мобільного інтернету в цьому випадку перейдуть на сайт конкурента. Тому фірмам варто орієнтувати дизайн власних сайтів не тільки на великі екрани настільних комп'ютерів, але і на маленькі дисплеї портативних гаджетів. Не можна просто взяти веб сторінку для ПК і зменшити її під маленький екран - потрібно змінити дизайн, радять фахівці.
Для створення зручного в користуванні мобільного сайту експерти радять дотримуватися десять порад:
1. Не ускладнювати веб ресурс. Він повинен швидко завантажуватися, мати великі кнопки і шрифт, а також легко доносити інформацію до читачів.
2. Створити карту мобільної версії сайту. Вона полегшить пошуковим машинам навігацію по його сторінках.
3. Щоб зробити приємний для користувачів мобільний інтернет-ресурс, також важливо не перевантажувати його графікою. Для цього можна використовувати стиснення зображень. Це дозволить значно прискорити завантаження веб-сайту.
4. Дати можливість перейти на стандартну версію веб ресурсу.
5. Організувати зручні інструменти навігації, щоб користувачі могли легко отримати доступ до важливої інформації.
6. Заголовки статей і матеріалів повинні бути інформативними і зрозумілими. Прочитавши їх, користувачі повинні зрозуміти, про що йтиметься далі.
7. Виклад матеріалів і статей повинне бути чітким та зрозумілим. Це допоможе читачам засвоїти суть інформації, навіть якщо вони зайняті і відволікаються.
8. Зображення для мобільної версії сайту краще робити без дрібних деталей. Це зробить їх ідеальним для перегляду на маленьких екранах мобільних гаджетів.
9. Не всі портативні пристрої підтримують відтворення сучасних мультимедійних технологій, наприклад, такий, як Flash. Тому не варто перевантажувати корпоративний сайт подібними елементами.
10. Мобільна версія сайту також може вимагати використання більш тісної компонування слів і параграфів. На маленькому екрані великі відступи можуть руйнувати загальне сприйняття матеріалу і відвернути користувачів від його читання.
Фахівці Microsoft також рекомендують тримати зворотний зв'язок з читачами, використовуючи інструменти веб-аналітики. І в цьому веб-розробникам може допомогти їх власний смартфон на базі Windows Phone 8. Достатньо встановити в ньому безкоштовну програму Website Analytics Tool. Це клієнт для популярного інструменту веб-аналітики Google Analytics, який дозволить швидко і в зручному вигляді отримувати важливу інформацію. Наприклад, про час завантаження сторінок мобільної версії сайту - чим він менший, тим краще оптимізований веб ресурс. Або дані про те, як довго читачі проводять на його сторінках, - це говорить про цікавинки матеріалів.