Menu

ІТ-аутсорсинг: чого бояться компанії?

Незважаючи на зростання ринку IT-аутсорсингу, багато компаній все ще відносяться до даної послуги з деякою обережністю. Головним аргументом, при небажанні переводити обслуговування на аутсорсинг, виступає питання про збереження інформаційної безпеки бізнесу. Чого ще бояться потенційні замовники?
ИТ-аутсорсинг: чего боятся компании?
На думку фахівців з IT-Solutions, у представників бізнесу є безліч побоювань щодо іт-аутсорсингу

На думку фахівців з IT-Solutions, у представників бізнесу є побоювання з наступних причин:

Втрата конфіденційності даних

Сьогодні оприлюднення конфіденційної інформації - один з головних аргументів, якими власники бізнесу обґрунтовують свою відмову від іт-аутсорсингу. Багато компаній стримано ставляться до ідеї допуску зовнішніх виконавців до своїх інформаційних ресурсів, часто забуваючи, що власні ІТ-фахівці мають такий же доступ до інформації. За даними операторів ринку, витік інформації часто відбувається від штатних співробітників підприємства. Що стосується аутсорсингової компанії - оприлюднення даних, може призвести бізнес системного інтегратора до логічного завершення, тому це є суттєвим стримуючим чинником.

Відсутність контролю якості

Сьогодні при укладенні співпраці, сторонами підписується договір SLA. Цей документ чітко регламентує взаємовідношення, права і обов'язки замовника і аутсорсера. Зазвичай зміст SLA визначає обсяг робіт, швидкість реакції та вартість послуг, яка безпосередньо залежить від цих параметрів. І якщо ІТ-аутсорсер не дотримується цих вимог, його чекає компенсація втрат, прописана в договорі. Тому такий договір є відмінною мотивацією для постачальника послуг і значно збільшує шанси на те, що робота буде зроблена вчасно і якісно.

Переклад на ІТ-аутсорсинг ставить під загрозу внутрішній відділ ІТ

У такій ситуації головне пам'ятати, що ІТ-аутсорсинг - це доповнення і розширення функцій внутрішнього ІТ-відділу. Аутсорсингові послуги, як правило, підвищують ефективність роботи компанії, однак не передбачають 100%-вий відмова від штатних співробітників. У випадку, якщо компанія переводить бізнес на аутсосринговое обслуговування, ІТ-персонал, як правило, переводиться на аутстаффінг, який передбачає виведення співробітника з штату компанії-замовника та оформлення його в штат компанії-провайдера. При цьому працівник продовжує працювати на колишньому місці і виконувати свої колишні обов'язки. Однак обов'язки роботодавця по відношенню до нього виконує вже компанія-постачальник.

Збільшення витрат

Дійсно, в окремих випадках аутсорсинг призводить до збільшення витрат. Зазвичай це відбувається, коли не збалансована внутрішня модель, передана на аутсорсинг. Функція продовжує існувати всередині компанії-клієнта, і замовник спрямовує ресурси на дублювання її підтримки, однак такі ситуації, швидше виняток із правил. Проте в реальній ситуації, ІТ-аутсорсинг - це спосіб скорочення витрат, якщо аутсорсингова схема ретельно продумана, а взаємодія замовника і аутсорсера носить партнерський характер. Аутсорсингові компанії можуть запропонувати замовнику проаналізувати поточний стан ІТ-служби, ІТ-інфраструктури, бюджет ІТ, їх прозорість і запропонувати кращу (взаємовигідну) схему аутсорсингу. Сумлінну аутсорсер ніколи не закладає прихованих ризиків для замовника у свої контрактні взаємини з ним.

Шляхи відступу

Багато компаній не йдуть на ІТ-аутсорсинг, оскільки бояться «не універсальності» рішень, які буде складно перебудувати при поверненні на внутрішні відділи ІТ, або при укладенні контакту з іншою компанією. Цю проблему також просто вирішує раніше підписаний договір з підрядником, в якому зазначені правила при припинення співпраці та оцінка витрат на передачу знань від поточного провайдера послуг.

Однак, незважаючи на всілякі застереження, необхідно розуміти, що головна перевага звернення до ІТ-аутсорсинговим компаніям - купівля якісних послуг у професіоналів, для яких грамотний ІТ-аутсорсинг - основний бізнес, а отже, не може бути зроблений погано.

 

|