Українці готові ділитися особистою інформацією заради персоналізації послуг
Як відомо, особисті дані - це нове «золото» 21 століття. Цифрова і мобільний революції відкрили нові можливості монетизації особистих даних, щоб розвинути нові спеціальні пропозиції, а також створити нові шляхи отримання прибутку. Дослідження показало, як українці ставляться до використання своєї особистої інформації компаніями, і чи готові вони самостійно надавати її в обмін на спеціальні пропозиції.
Тетяна Ледовская, Провідний експерт з ринків Ericsson в регіоні Північної Європи і Центральної Азії коментує ситуацію так: «Згідно інформації у звіті, люди змогли б змінити свою думку щодо використання особистих даних, якщо б чітко і ясно побачили свою вигоду в цьому. Запрошуючи дозвіл у людини на використання його даних, оператор зможе збільшити його довіру і бажання ділитися інформацією. Іншими словами, розуміння абонентом того, як і для чого використовується його особиста інформація, дозволить підвищити лояльність до компанії, і, що варто відзначити, дозволить операторам розвивати і покращувати якість послуг».
В ході дослідження з'ясувалося, що:
- 50% українських користувачів обізнані, що їх особиста інформація збирається в комерційних цілях, але не знають, для яких саме.
- Більше 40% користувачів у світі згодні ділитися особистою інформацією, щоб отримувати спеціальні пропозиції, а також для поліпшення поточних сервіси і розробки нових
- Найохочіше особисту інформацію надають люди, активно будують кар'єру, і користувачі, які в основному здійснюють дзвінки родині (по 50%).
- Користувачі охоче діляться особистою інформацією в соціальних мережах, ніж надають її компаніям.
- У мережі користувачі розповідають переважно про свій поточний настрій і політичних поглядах. Найменше українці хочуть ділитися інформацією про файли на комп'ютері і мобільному телефоні (70%), медичних записах (61%), зарплати (58%) і про друзів і соціальних контактах (56%). Близько 45% користувачів не зацікавлені в наданні особистої інформації компаніям, і 50% - мобільним операторам, навіть в обмін на нові сервіси.
Ericsson ConsumerLab Ukraine 2012
Звіт складений на підставі 505 особистих інтерв'ю (15-69 років, проведених в трьох містах: Київ, Львів і Донецьк. Така вибірка є репрезентативною для 4 млн людей всіх верств населення. Додатково був проведений онлайн-опитування 1526 людей у віці 15-69 років, які використовують інтернет мінімум раз на тиждень. Дослідження проводилося в квітні-травні 2012 р.
Ericsson ConsumerLab - Keys for success in the personal information economy
Кількісні дослідження, засновані на аналітичної платформі ConsumerLab, в рамках якої було проведено 23000 онлайн-інтерв'ю з 15-69 років в Україні Австралії, Бразилії, Китаї, Німеччини, Гонконгу, Індії, Індонезії, Італії, Японії, Росії, Південної Кореї, Швеції, Великобританії і США у травні 2012 року.
Якісні дослідження проводилися в Європі і США, включаючи глибинні інтерв'ю з користувачами і експертами. Також був проведений дослідницький студентський воркшоп.