Menu

Мобільний модернізація компанії: вигоди і витрати

Опитування State of Mobility Survey показав, які нові вигоди та статті витрат набувають компанії з впровадженням мобільних технологій.

Мобильная модернизация компании: выгоды и затраты
За результатами опитування корпорації Symantec State of Mobility Survey 2013, всі компанії можна розділити на 2 групи: новаторів, охоче приймають мобільні технології, і консерваторів - тих, хто неохоче займається їх впровадженням. У 84% новаторів в якості ведучого мотиву впровадження мобільності виступає розвиток бізнесу, і в результаті вони отримують від цього значні переваги. У консерваторів впровадження мобільних рішень проходить повільніше і великою мірою - як реакція на власні запити. Таким чином, несучи менші витрати на модернізацію, переваг такі компанії отримують теж менше.

Ризики та переваги застосування мобільних технологій компанії двох цих типів бачать по-різному. В той час, як 66% новаторів вважає ризик виправданим, протилежної думки дотримується 74% консерваторів. На практиці такі відмінності виражаються в тому, що співробітники компаній-новаторів на 50% частіше використовують для своєї роботи смартфони. Закупівлею телефонів для своїх співробітників займається більше половини (55%) компаній-новаторів, у той час як для консерваторів ця цифра становить лише 44%.

«Компанії, які активно займаються впровадженням мобільності, вигадують значно більше, ніж ті, які зволікають. Кажучи про новаторство, варто помітити, що роль компанії не зводиться до однієї лише закупівлю телефонів. Крім іншого, в таких компаніях частіше застосовуються встановлені політики використання мобільних пристроїв, і ймовірність того, що вони стежать за її дотриманням, набагато вище - 60% у новаторів проти 33% у консерваторів», - говорить Михайло Савушкин, технічний консультант Symantec.

Витрати і переваги

Даючи більше переваг, впровадження мобільності, однак, вимагає чималих витрат. Так, за останній рік новатори в 2 рази частіше, порівняно зі своїми консервативними конкурентами, стикалися з такими інцидентами, як втрата і витік інформації з мобільних пристроїв, що призводило до нормативних штрафів і втрат виручки. Однак, у той же час, новатори отримали радий значних переваг за трьома ключовими пунктами:

  • зростання рівня продуктивності, швидкості та гнучкості;
  • зростання показників вартості бренду, рівня задоволеності клієнтів і загальної конкурентоспроможності;
  • підвищення лояльності співробітників і високі показники залучення й утримання працівників.

Однак головним є показник зростання виручки - він на 50% вище у новаторів (44% проти 30%). У результаті експерти вважають, що в цілому впровадження мобільності надає позитивний вплив на бізнес.

Ефективне впровадження мобільності

Результати опитування наочно демонструють, що при правильному підході впровадження мобільності може мати для бізнесу позитивні наслідки. Нижче наведено рекомендації, спрямовані на допомогу організації в розгортанні мобільних рішень при мінімізації ризиків:

  • Ставитеся до мобільності обережно, але не чиніть опір їй. Почніть роботу щодо її впровадження. Організація повинна зайняти активну позицію і ретельно розробити ефективну стратегію впровадження мобільності;
  • Почніть з додатків, максимально збільшують продуктивність співробітників. Один з кращих способів впровадження мобільності - почати з додатків, дають миттєвий ефект;
  • Вчіться у новаторів - отримуйте всі переваги, мінімізуючи ризики. Особливо важливо пам'ятати про такі ризики використання мобільних рішень, як втрата інформації.

Дослідження State of Mobility 2013

В опитуванні State of Mobility, проведеному компанією Symantec в 2013 році, взяли участь представники 3236 компаній з 29 країн. Респондентами були співробітники, відповідальні за комп'ютеризацію: у випадках з корпораціями - це старший персонал, а в компаніях малого бізнесу - часто співробітники, які володіють технічними навичками. Штат компаній, що взяли участь в дослідженні, становив від 5 до більш ніж 5000 співробітників.

|