З українцями - про українському: нова геополітика Яндекса
Геозависимыми вважаються запити, для відповіді на які важливо знати місцезнаходження користувача. Наприклад, [столиця] і [схема автодоріг] у кожній країні свої. Тепер при відповіді на такі запити сервіс показує в першу чергу ті зображення, які більше пов'язані з Україною. Для цього формула ранжирування враховує геофакторы - наприклад, наскільки популярна картинка в країні або як часто на неї посилаються українські сайти. Щоб навчити сервіс використовувати геофакторы, Яндекс застосував метод машинного навчання Матрікснет.
Яндекс.картінкі враховують місцезнаходження користувача не тільки при ранжируванні відповідей, але і ще раніше - на етапі підказок. Сервіс показує людині варіанти запитів, які найчастіше задають саме в Україні. А на головній сторінці Яндекс.Картинок користувачі бачать відповіді на самі популярні запити своїх співвітчизників.
В основному пошуку Яндекса, де частка геозависимых запитів становить близько 30%, враховується не тільки країна, але регіон користувача. Влітку 2010 року Яндекс запустив в Україні пошукову платформу «Полтава», яка вміє знаходити регіональні відповіді для кожній з 24 областей України та Автономної Республіки Крим.