Клієнти F1Center зможуть стежити за їх ремонтом техніки через соціальні мережі
Для ініціалізації отримання повідомлень про хід ремонту, клієнтам необхідно перейти на сторінку сайту компанії «відомості про стан ремонту», ввести номер квитанції і серійний номер пристрою та активувати послугу, вибравши необхідну іконку соціальної мережі.
«Функція сповіщення через соціальні мережі це не тільки зручність, але й істотна економія часу. Адже тепер клієнтам немає необхідності постійно вносити довгий набір цифр і букв серійного номера пристрою та номери квитанції, достатньо лише зайти на свою сторінку в Facebook, LinkedIn, Вконтакте або Twitter і відслідковувати динаміку ремонту пристрою за отриманими повідомленнями»,- відзначає Ігор Волинський, керуючий директор компанії F1Center. - «Ми щиро сподіваємося, що наше нововведення буде затребуване активними учасниками соціальних мереж, і зробить роботу з нашою компанією ще комфортніше».