Apple названий найдорожчим брендом третій рік поспіль
Видання Forbes опублікувало свій щорічний рейтинг найдорожчих брендів, і на першій сходинці вже третій рік поспіль виявився бренд Apple, чия вартість склала $104,3 млрд.
Друге місце, відстаючи від Apple на $47,6 млрд, займає Microsoft. Далі в п'ятірці лідерів різниця не така приголомшуюча: третя позиція (Coca-Cola) - $54,9 млрд, четверта (IBM) - $50,7 млрд. Замикає Топ-5 найдорожчих торгових марок бренд Google, оцінений журналістами Forbes в $47,3 млрд.
Для розрахунків вартості брендів Forbes використовує досить хитру формулу, яка включає дохід компанії за три останніх роки, вартість її акцій і співвідношення між ціною акцій і доходами за вказаний період часу. При розподілі місць у підсумковій таблиці брендів в розрахунок береться ще й такий показник, як співвідношення витрат на рекламу і цінність торгової марки. Приміром, один мільйон (доларів) у вартості бренду обходиться Apple в десять мільйонів, витрачених на рекламу. Samsung в свою чергу, щоб досягти тих же показників, витрачає $149 млн.
Як неважко помітити, в Топ-5 найдорожчих брендів - за одним лише винятком - входять торгові марки компаній, що працюють в ІТ-сфері. У першій десятці рейтингу ситуація приблизно аналогічна. Тут також відзначилися Intel, Samsung і General Electric. Окрім Coca-Cola, в Топ-10 з нетехнологічних брендів представлені mcdonald's і Louis Vuitton.
Продукт нашого каталогу Середня ценагрн.Рейтинг СНІР0Пользовательский рейтинг0Intel Core i7-3820