Menu

GDC 2013: нові інструменти і конкурси від Intel для розробників ігор

Intel представила ряд нових інструментів для розробників комп'ютерних ігор та інших мультимедійних додатків в рамках конференції GDC 2013.

 

GDC 2013: новые инструменты и конкурсы от Intel для разработчиков игр

На GDC 2013 були представлені нові функціональні можливості майбутньої платформи Intel HD Graphics, реалізовані на рівні розширень бібліотеки DirectX. Так, перше розширення PixelSync дозволяє програмістам на апаратному рівні комбінувати частково прозорі пікселі без необхідності виконувати ресурсномісткі операції сортування. Ця функціональна можливість допоможе розробникам виконувати більш реалістичний рендеринг диму, вікон, рослинності і інших складних геометричних об'єктів й явищ природи.

 

Розширення InstantAccess дозволяє записувати та зчитувати дані фізичної пам'яті з центрального процесора або вбудованої графічної системи Intel HD Graphics.

Нові розширення були представлені до випуску нового покоління процесорів Intel Core для того, щоб розробники змогли заздалегідь впровадити їх у свої продукти. Спочатку, розширення будуть доступні тільки в процесорах Intel Core 4-го покоління. Документація з описом функціональних можливостей нових розширень доступна на сайті Visual Computing Source.

Популярність онлайн відео постійно зростає, тому користувачам необхідні нові інструменти для перекодування відеоконтенту. Апаратна технологія Intel Quick Sync Video, реалізована в нових процесорах Intel Core, дозволяє прискорити роботу HandBrake, відкритого рішення для конвертації відео. На конференції GDC представники Intel та HandBrake представили нову версію Handbrake, оптимізовану для Intel Quick Sync Video.

Набір інструментів для розробників Intel Graphics Performance Analyzers (Intel GPA) також був оновлений для того, щоб допомогти розробникам додатково оптимізувати роботу ігор та інших графічних додатків в системах на базі процесорів Intel Core з підтримкою HD Graphics і Android смартфонів на базі Intel Atom. Intel GPA 2013 R1 включає інструмент Geometry Viewer з підтримкою шейдерних етапів, який допомагає фахівцям підвищувати продуктивність роботи кінцевих продуктів. Крім того, у новій розробці додана підтримка Android і оновлення для розробників, які використовують останні моделі процесорів Intel.

Intel представила комплект для розробників Intel Perceptual Computing Software Development Kit (SDK) 2013, покликаний спростити процес взаємодії з комп'ютерами. Нова версія дозволить розробникам вивести свої проекти на ринок. При використанні з Creative Interactive Gesture Camera пакет програм Intel Perceptual Computing SDK 2013 дозволяє реалізувати в додатках функції розпізнавання жестів, мови та особливостей особи.

Intel також оголосила про проведення в 2013 р. конкурсу Intel Level Up Contest, покликаного прискорити впровадження інновацій в області розробки комп'ютерних ігор. Проекти учасників будуть оцінюватися провідними представниками ігрової індустрії, а переможці отримають можливість укласти контракт з компанією Valve Corporation, яка виступає спонсором цього заходу.

Крім того, Intel приступає до реалізації другого етапу конкурсу Intel Perceptual Computing Challenge і оголошує переможців першого етапу змагань. З сьогоднішнього дня і до вересня 2013 р. розробники з 16 країн будуть боротися за призи загальною вартістю понад 800 тис. доларів США в різних категоріях, включаючи нові інтерфейси комп'ютерних ігор, продуктивність, креативні користувальницькі інтерфейси і відкриті інновації. Дізнайтеся більше про другому етапі конкурсу і познайомтеся з переможцями першого етапу.

|