CeBIT 2013: TP-Link як ключовий постачальник і ключовою експонент
Реклама флагманського роутера TP-Link зустрічає відвідувачів ще на підступах до виставкового комплексу. Компанія TP-Link взяла участь у щорічно проводиться в Ганновері найбільшої в світі комп'ютерній виставці CeBIT з метою зміцнення своєї і без того завидного положення: до кінця минулого року компанії вдалося далеко відірватися від конкурентів і зайняти за кількістю проданих пристроїв 37% світового ринку WLAN-роутерів. Українські досягнення TP-Link ще більш вражають: тут її частка ринку перевищує 50%. В 2012 році компанія була в країні трохи більше мільйона пристроїв. Це означає, що на кожні 45 українців (включаючи старих немовлят та інших громадян, індиферентних до інформаційних технологій) довелося по одному фірмовому пристрою. Зазначимо для порівняння, що приблизно стільки ж у нас в країні за рік продається велосипедів.
Всього в світі минулого року TP-Link була 110 мільйонів пристроїв. Цей значний показник цілком вписується в експонентний зростання, демонстрований компанією протягом останніх 7 років (тобто, з моменту її виходу на міжнародний ринок). Яким чином виявилося можливим в такий скромний термін подолати шлях від невідомості до незаперечного лідерства? Звичні до цього питання представники компанії реагують на нього без емоцій: "нам щастить, тому що ми робимо вдалі ставки: на надійність, безпеку строгістю контролю за якістю виробництва, завдяки якій з технічними неполадками протягом гарантійного терміну доводиться стикатися лише 0.31% користувачів, а також активність науково-дослідницьких розробок, поглинають більше 8% грошових надходжень компанії".
Представники TP-Link горді не тільки своєю продукцією і діловими показниками, але і архітектурної вишуканістю фабрик, де близько 12 тисяч працівників працюють в умовах, що ламають стереотипні уявлення про китайських потогінних конвеєрах.Багато хто з зайшли на стенд компанії відвідувачів не поспішали його залишати оскільки крім хороших технічних характеристик і цін, вони милувалися дизайном виставлених пристроїв, що поєднують характерну для гоночних болідів стрімкість обводів корпусу з інженерної функціональністю. Дійсно, за минулі п'ять років, протягом яких WLAN-роутери стали звичними домашніми пристроями, вони встигли перетворитися з рядового гаджета в елемент інтер'єру, підкреслює прихильність господарів будинку високих технологій. Досить імовірно, що не в останню чергу TP-Link зобов'язана досягнутими успіхами талантам своїх дизайнерів.
Кращі місця в експозиції TP-Link дісталися моделям начебто TL-WR841N, що забезпечує швидкість передачі даних до 300 Мб/с (саме пристроїв цього класу на думку маркетологів TP-Link будуть найбільш затребувані ринком в найближчій перспективі). Родзинкою ж експозиції став роутер AC1750, що підтримує передачу даних зі швидкістю 1750 Мб/с:
Саме йому, по всій видимості, судилося стати локомотивом масового переходу до новітнього стандарту IEEE 802.11ac, що робить можливим використання бездротових мереж для трансляції некомпрессированного відео високої чіткості, а також для вирішення інших завдань, що вимагають якісно нових показників пропускної здатності.