Чому компанії змушені братися за Великі дані»
Подібні інструменти необхідні компаніям, у першу чергу, для обслуговування клієнтів, маркетингу і продажів. Про це свідчать результати дослідження «Global Enterprise Big Data Trends: 2013», нещодавно проведеного Microsoft. Також дослідження показує останні тенденції сьогоднішнього світу, в якому не припиняється зростання інформації.
Кількість даних, яке щодня робить людство, вже давно обчислюється квинтиллионами байт. Пошук в цій масі потрібної інформації, а також її обробка стали одними з найважливіших завдань сучасності, яка отримала назву «Великі дані» (Big Data). Саме створення інструментів для роботи з Великими даними» стало ключовим напрямком у багатьох інноваційних IT-виробників, і попит на такі рішення також зростає з кожним днем. Рішення для «Великих даних» змінюють способи ведення справ і спілкування між людьми, відкривають нові бізнес-горизонти. Компаніям, які хочуть залишатися на плаву», доводиться з кожним днем обробляти все більше даних, оскільки в світі виробляється все більше інформації.
У своєму дослідженні Microsoft опитала більше 280 експертів, відповідальних за IT в своїх компаніях, і ось що опитування виявило:
- хоча зараз головним споживачем «Великих даних» у компаніях є в основному IT-відділи (52%), все більше попит на такі рішення створюють інші департаменти: обслуговування клієнтів (41%), продажу (26%), фінансів (23%) і маркетингу (23%);
- 17% опитаних тільки почали вивчати рішення «Великих даних», у той час як 13% повністю впровадили їх. Близько 90% учасників опитування мають виділений бюджет для подальшого освоєння «Великих даних»;
- майже половина компаній (49%) повідомила, що найголовнішою причиною впровадження рішень «Великих даних» є зростання кількості інформації. Необхідність інтегрувати різні інструменти для бізнес-аналізу - 41%. Потреба в інструментах, які зможуть визначити суть досліджуваних процесів, - ще 40%.
Для роботи з великими масивами інформації у Microsoft є свої інструменти і розробки.
Дізнатися про них більше можна у віртуальному прес-центрі корпорації.