Menu

Головні користувальницькі тренди на 2013 рік

Дослідники Ericsson ConsumerLab визначили головні споживчі тенденції на 2013 рік в області інформаційно-комунікаційних технологий.10 головних трендів користувальницьких

 

Главные пользовательские тренды на 2013 год

10 головних користувальницьких трендів:

 

1. «Хмари» змінюють потреби

Більше 50% власників планшетів і трохи більше 40% користувачів смартфонів у США, Японії, Австралії і Швеції стверджують, що їм подобається простота використання одних і тих самих програм і даних на декількох пристроях завдяки хмарним сервісів.

2. Пристрої на будь-який смак

Користувачі відмовляються від настільних ПК, звичних файлів і папок на користь мобільних пристроїв, додатків і хмарних сервісів, щоб мати можливість вирішувати повсякденні завдання в будь-який час. Опитування свідчать, що все більше людей віддають перевагу при купівлі планшетів і смартфонам, а не настільним ПК і ноутбуків.

3. Зі своїм інтернетом на роботу

57% користувачів смартфонів використовують мобільний інтернет в робочих цілях, оплачуючи послуги передачі даних самостійно.

4. Міські жителі стають все більш мобільними

Мобільний зв'язок є одним з ключових факторів комфортного життя в місті, і саме міські жителі, які використовують інтернет завжди і скрізь, роблять його справді мобільним.

Згідно з дослідженням Ericsson ConsumerLab Ukraine 2012, 70% населення великих міст України мають доступ до мережі. Стаціонарні ПК залишаються основними пристроями для роботи в інтернеті, хоча цей показник стрімко знижується (від 83% в 2011 році до 72% в 2012). Все більшу роль відіграють ноутбуки (43%) і мобільні телефони (36%).

За прогнозами Ericsson, до 2018 року загальна кількість підключень через смартфони досягне 3,3 млрд.

5. Довіра до персональних мереж

В результаті економічної нестабільності падає довіра до традиційних джерел інформації, і користувачі все більше довіряють своїм персональним спільнот, які сприймаються як джерело достовірної інформації. Соціальні мережі перетворюються в серйозного конкурента традиційних ЗМІ і агентств з працевлаштування.

Згідно з дослідженням Ericsson ConsumerLab Ukraine 2012, українці частіше «сидять» у соціальних мережах, ніж жителі деяких високорозвинених країн. Так, 60% користувачів інтернет з міст України регулярно обмінюються повідомленнями і фото, оновлюють статуси в соціальних мережах. У США і Німеччині цей показник дорівнює 41%, у Швеції - 47%.

6. Популярність смартфонів зростає завдяки жінкам

Жінки сприяють зростанню популярності смартфонів на масовому ринку. 97% жінок-власників смартфонів користуються SMS. 77% відправляють/отримують фотографії, 59% відвідують соціальні мережі, 24% реєструються в різних місцях (check-in) і 17% користуються купонами. Чоловіки в цих сферах менш активні.

7. Міста - центри креативності

У жителів великих міст значно більше друзів в мережі, ніж у жителів передмість. 12% міських жителів заявили, що використовують соціальні мережі для спілкування та обміну ідеями з іншими користувачами. Це третя найбільш поширена причина використання соціальних мереж після підтримання контактів з друзями та інформування про будь-яких подіях.

8. Традиційний шопінг поєднується з Інтернет-шопінгом

32% користувачів смартфонів роблять покупки за допомогою смартфонів. В даний час ми спостерігаємо тенденцію об'єднання традиційного шопінгу з можливостями Інтернет-шопінгу. Споживачам важливо мати можливість побачити товар, порівняти ціни, отримати додаткову інформацію про нього і зробити покупку негайно, без необхідності стояти в черзі.

9. Перегляд телебачення стає соціальним видом діяльності

62% глядачів використовують соціальні мережі під час перегляду відео і телебачення, при цьому 42% з них щотижня обговорюють в соціальних мережах те, що дивляться. Більше 30% глядачів готові платити за контент, проглядається в соціальному контексті, при цьому велика частина відео і телевізійного контенту на мобільних пристроях проглядається поза домом.

10. Процес навчання трансформується

Під впливом внутрішніх і зовнішніх факторів процес навчання трансформується: нове покоління привносить власний досвід використання технологій в клас, ініціюючи тим самим зміни знизу вгору. Разом з тим, рішення на базі ІКТ активно впроваджуються в освіту, відкриваючи учням принципово нові можливості.

|