Menu

В Україні з'явиться Єдина система сервісного обслуговування GPS-моніторингу та управління транспортом

Компанія «Українські мобільні технології» почала проект по створенню інфраструктури сервісних центрів Єдиного оператора сервісного обслуговування з метою якісного обслуговування компаній, що використовують супутникової моніторинг транспорту. Використовувати послуги оператора для контролю і управління автотранспортом можна буде незалежно від кількості та типу GPS-обладнання.

 

В Украине появится Единая система сервисного обслуживания GPS-мониторинга и управления транспортом

На сьогоднішній день в Україні одночасно використовуються різні системи GPS-моніторингу. У процесі експлуатації цих систем українські компанії стикаються з цілою низкою проблем:

 

  • Відсутність гнучкості - пропонуються готові рішення, під які доводиться підлаштовувати бізнес.
  • Відсутність оперативного реагування на проблеми клієнта.
  • Складності зі зміною оператора - жорстка прив'язка до материнської компанії.
  • Відсутність гарантійного і постгарантійного обслуговування за завищеною абонентської оплати.

 

Вирішити всі ці проблеми дозволить створення інфраструктури сервісних центрів використовують, гнучку налаштувати систему, до якої можна підключитися і почати GPS-моніторинг транспорту незалежно від кількості та типу обладнання.

За словами комерційного директора компанії, Оксани Балаєвої, сьогодні компанія працює над створенням інфраструктури сервісних центрів, необхідних для роботи Єдиного оператора сервісного обслуговування: «Якщо провести аналогію c мобільним зв'язком, то наш Єдиний сервісний оператор вирішує проблему збереження номера при зміні оператора. Тобто компанія, яка одного разу встановила устаткування і займається контролем і управлінням свого транспорту, більше не буде прив'язана до конкретного оператора і його технології. Більш того, ставши абонентом нашого оператора, ця компанія може змінювати тип обладнання, інтегрувати нашу систему зі своєю системою управління оператором, отримувати звіти, що настроюються і т. д., тобто працювати так, як їй потрібно, а не підлаштовуватися під чию-то технологію. При цьому оплата планується за абонентської схемою, а ми гарантуємо крім надійної роботи системи якісне і швидке сервісне обслуговування оперативну доопрацювання і карт».

Запуск віртуального оператора планується з 2 кварталу 2013 року.

|