Як технології NVIDIA допомогли розповісти про «Життя Пі»
Фільм «Життя Пі», від лауреата премії «Оскар» Енга Лі (Ang Lee), змусив попотіти дизайнерів студії спецефектів Rhythm & Hues (R&H) в офісах Лос-анджелеса, Індії, Куала-Лумпур, Ванкувера і Тайваню. Фахівці студії були відповідальні за створення сотень спецефектів в 3D стерео, включаючи цифрові моделі бенгальського тигра, води і неба, острови сурикатів і безлічі інших істот і об'єктів. Колосальний обсяг роботи і стислі терміни вимагали максимального можливого прискорення робочого процесу, тому фахівці R&H у черговий раз звернулися до рішень NVIDIA.
Студія R&H знаменита своїми власними інструментами для створення спецефектів, і багато з них спеціально розроблені для GPU. Один з таких інструментів, Rampage, зіграв велику роль у створенні приголомшливих видів неба, яке задав тон в історії сина індійського працівника зоопарку, потерпілого аварію разом з бенгальською тигром і якого віднесло течією у Тихий Океан.
Rampage - це програма накладення 3D-проекцій, яка дозволила дизайнерам R&H швидко замінювати реальне небо в кожному кадрі спеціально створеними отрисованными зображеннями. «Ми б не змогли зробити все це без допомоги Rampage і графічних процесорів NVIDIA. Небо генерувалося в широкому динамічному діапазоні при середньому розмірі файлу понад 3 ГБ - це найбільші мальовані зображення, які ми коли-або створювали, не кажучи вже про додаткові складнощі, які привносить режим стереоскопічного 3D. Оскільки небо займало більшу частину кадру в багатьох сценах і впливало на відображення в цифровий воді, нам був потрібен високий рівень деталізації», - пояснює Хитрий Абельс (Heather Abels), директор з мет-пейнтингу.
В побудові сцен використовувалося більше 110 різних видів неба, від соковитого синього, залитого сонцем, до бурхливого і штормового. При запуску Rampage на графічних процесорах NVIDIA дизайнери студії могли швидко проектувати створені в 2D мальовані зображення на просту 3D геометрію, в реальному часі аналізувати результат і співвідносити цей вид з баченням режисера і керівника ДИЗАЙНЕРА, щоб створювати опорні світлові зображення для інших дизайнерів.
Крім Rampage, в R&H для роботи над фільмом «Життя Пі» використовували і інші заточені під GPU інструменти, включаючи пакет композитинга Icy, з кількома програмами, створеними за допомогою архітектури паралельних обчислень NVIDIA CUDA, які забезпечували кольорокорекцію в реальному часі, налаштування часу й оптичних потоків. CUDA отримала визнання у інженерів R&H завдяки великому обсягу легко доступною документації. Реалізація оптичного потоку за допомогою CUDA показала десятиразовий приріст продуктивності в порівнянні з власним методом R&H, які використовують ресурси CPU. Аналогічно програма анімації R&H Voodoo, яка наймає GPU, показує приріст швидкості з кожним новим поколінням графічних процесорів NVIDIA.