Menu

Як технології NVIDIA допомогли розповісти про «Життя Пі»

Скоро на екрани кінотеатрів виходить фільм «Життя Пі», екранізація бестселера Янна Мартела, десять років тому отримав Букера, про індійського хлопця, який виживає в аварії разом з бенгальською тигром. Технології NVIDIA допомогли розробникам спецефектів створити приголомшливі види неба в новому фільмі.

Как технологии NVIDIA помогли рассказать о «Жизни Пи»
Фільм «Життя Пі», від лауреата премії «Оскар» Енга Лі (Ang Lee), змусив попотіти дизайнерів студії спецефектів Rhythm & Hues (R&H) в офісах Лос-анджелеса, Індії, Куала-Лумпур, Ванкувера і Тайваню. Фахівці студії були відповідальні за створення сотень спецефектів в 3D стерео, включаючи цифрові моделі бенгальського тигра, води і неба, острови сурикатів і безлічі інших істот і об'єктів. Колосальний обсяг роботи і стислі терміни вимагали максимального можливого прискорення робочого процесу, тому фахівці R&H у черговий раз звернулися до рішень NVIDIA.

Студія R&H знаменита своїми власними інструментами для створення спецефектів, і багато з них спеціально розроблені для GPU. Один з таких інструментів, Rampage, зіграв велику роль у створенні приголомшливих видів неба, яке задав тон в історії сина індійського працівника зоопарку, потерпілого аварію разом з бенгальською тигром і якого віднесло течією у Тихий Океан.

Rampage - це програма накладення 3D-проекцій, яка дозволила дизайнерам R&H швидко замінювати реальне небо в кожному кадрі спеціально створеними отрисованными зображеннями. «Ми б не змогли зробити все це без допомоги Rampage і графічних процесорів NVIDIA. Небо генерувалося в широкому динамічному діапазоні при середньому розмірі файлу понад 3 ГБ - це найбільші мальовані зображення, які ми коли-або створювали, не кажучи вже про додаткові складнощі, які привносить режим стереоскопічного 3D. Оскільки небо займало більшу частину кадру в багатьох сценах і впливало на відображення в цифровий воді, нам був потрібен високий рівень деталізації», - пояснює Хитрий Абельс (Heather Abels), директор з мет-пейнтингу.

В побудові сцен використовувалося більше 110 різних видів неба, від соковитого синього, залитого сонцем, до бурхливого і штормового. При запуску Rampage на графічних процесорах NVIDIA дизайнери студії могли швидко проектувати створені в 2D мальовані зображення на просту 3D геометрію, в реальному часі аналізувати результат і співвідносити цей вид з баченням режисера і керівника ДИЗАЙНЕРА, щоб створювати опорні світлові зображення для інших дизайнерів.

Крім Rampage, в R&H для роботи над фільмом «Життя Пі» використовували і інші заточені під GPU інструменти, включаючи пакет композитинга Icy, з кількома програмами, створеними за допомогою архітектури паралельних обчислень NVIDIA CUDA, які забезпечували кольорокорекцію в реальному часі, налаштування часу й оптичних потоків. CUDA отримала визнання у інженерів R&H завдяки великому обсягу легко доступною документації. Реалізація оптичного потоку за допомогою CUDA показала десятиразовий приріст продуктивності в порівнянні з власним методом R&H, які використовують ресурси CPU. Аналогічно програма анімації R&H Voodoo, яка наймає GPU, показує приріст швидкості з кожним новим поколінням графічних процесорів NVIDIA.

|