Menu

General Motors запускає доповнену реальність у вікнах автомобілів

Щоб пасажири авто не пропускали під час подорожі, компанія General Motors вирішила дати їм можливість ефективно використовувати час. Для цього вона запустила проект The Windows of Opportunity, в якому взяли участь молоді та креативні фахівці з Академії мистецтв і дизайну Бецалель в Ізраїлі. Вони допомогли створити вікна автомобіля з вбудованими інтерактивними екранами.

 

General Motors запускает дополненную реальность в окнах автомобилей

Завдяки такому технічну електрику малих частот-дизайнерському твором діти можуть скористатися одним з додатків для доповненої реальності і малювати пальцями на екрані. Інший додаток - Otto - відображає анімовану фігурку людини, що супроводжує пасажирів під час подорожі та взаємодіє з навколишнім середовищем, яку видно з вікна. А дорослі пасажири можуть працювати з картами і графіками, отримувати інформацію про оточуючих об'єктах (будівлях і ландшафтах), слухати музику і навіть надсилати повідомлення людей навколо.

Проект The Windows of Opportunity демонструє, наскільки доповнена реальність може дати можливість ефективніше використовувати звичайні предмети нашого побуту. На даний момент жодна з представлених у проекті додатків не використовується у виробництві автомобілів GM. Проте цілком можливо, що в майбутньому такі системи для пасажирів стануть однією з опцій поставки.

Демонстрацію можливостей нової розробки дивіться тут.

|