Перший погляд на Darksiders II
Смерть приходить в різних обличчях. Складність у тому, щоб вибрати той з них, яке найкращим чином дозволяє вершити справедливість. Розповівши історію Війни - першого вершники Апокаліпсису - у грі Darksiders для PS3 студія Vigil Games готується розповісти історію наступного вершника: Смерті.
Одним з тих, кому за іронією долі випало вдихнути життя в Смерть у Darksiders II, є арт-директор студії Vigil Games Хан Рандхава (Han Randhawa). «Ще при розробці першої гри Darksiders ми хотіли використовувати Смерть в якості головного героя, - розповідає він порталу ru.playstation.com. - Смерть - самий вражаючий з чотирьох Вершників, але ми розуміли, що наша аудиторія може не зрозуміти, про що йде мова.
Тепер такої небезпеки немає. Впоравшись в ролі Війни з провісником Армагедону в першій частині, ми можемо звернутися до сили, від якої не може врятуватися жодна жива істота. Вершник Смерть з'являється на PS3, щоб врятувати Створений світ - і ось як він це зробить».
Жарти вбік«Вершник Війна завжди йшов напролом, немов буйвіл. А Смерть діє більш тонко, - пояснює Ранхава. - Ми вирішили не необхідно закувати Смерть у важкі обладунки, як це було зроблено з Війною. Вершник Смерть більш гнучкий і здатний на акробатичні трюки. В ході гри він збирає видобуток і отримує нові обладунки, стаючи все сильніше.
Ми створили комплекти збруї «Убивця», «Мандрівник» і «Некромант», і Смерть обов'язково приміряє їх усі. В інших іграх після декількох годин гри персонаж іноді виглядає, як клоун, але Смерть у Darksiders II - не привід для жартів!»
Не бійтеся Похмурого ЖенцяВ похмурому капюшоні, моторошно незворушний і разючий без промаху Похмурий Жнець є примарою, якого бояться всі. У Darksiders II цей потужний добиваючий прийом можна використовувати після знищення полчищ ворогів косою, кігтями і молотом. «Виконайте досить довгу комбінацію ударів і ви побачите його моторошний справжній вигляд, - зловісно посміхається Рандхава, а потім переходить до цікавих подробиць.
- Спочатку вигляд Женця - це принада, немов вишенька на вершині розкішного торта. Але коли ви просунетеся за сюжетом, «прокачаєте» героя і разожжете гнів Смерті, ви зможете грати в оригінальному вигляді Похмурого Женця».
Світ АпокаліпсисуСвіт гри цілком відповідає цьому величному герою: він величезний. Смерть приходить до нього, щоб запобігти Судний день. Під час своїх мандрівок вершник відточує навички і отримує нові сили і зброю. У світі ігри чимало ознак апокаліпсису, але, як не дивно, крім вогняних озер в ньому зустрічаються і квітучі зелені оазиси.
«Ми хотіли створити відчуття свободи пересування, а в замкнутому просторі це неможливо, - говорить Рандхава. - У нас просто величезні підземелля і безліч інших областей. Використання модульного підходу в дизайні дозволило нам створити величезний світ і домогтися фантастичного різноманітності пейзажів: у грі можна побачити як цитаделі ангелів, так і лігва демонів».