Як створювалася "Кунг-Фу Панда 2"
DreamWorks Animation і HP співпрацюють вже більше 10 років і встигли створити такі хіти як 4 епізоди “Шрека“, “Як приручити дракона” “Мегамозг,” “Кунг-Фу Панда”, а тепер і “Кунг-Фу Панда 2”.
Оригінальний мультфільм “Кунг-Фу Панда”, що вийшов на екрани в 2008 році, використовував понад 50 терабайт даних і зажадав більше 25 годин рендеринга. З переходом на стереоскопічне зображення у форматі 3D і завдяки постійно зростаючим креативним прагненням аніматорів для фільму “Кунг-Фу Панда 2” знадобилося вже 100 терабайт даних і 55 годин рендеринга.
Цікаві факти про “Кунг-Фу Панда 2”:
- Щоб створити нових персонажів потрібні креативні і технічні напрацювання, які дозволяють промальовувати хутро, пір'я, одяг і зброю. Більше того, весь світ “Кунг-Фу Панда 2” був оновлений, а не тільки головні герої.
- Коли гарматне ядро потрапляє у воду під час головної битви, велика хвиля піднімається, демонструючи силу удару. Для того щоб створити ці кадри художники по спецэффектам використовували спеціальну приватне ПЗ, що дозволяє зробити рендеринг 10 мільйонів частинок.
- У фільмі один з волков отримав удар 1 220 персиками, вагою в 457 фунтів, що летять зі швидкістю 105 mph. Ефект порівняємо з ударом автомобіля, що їде із швидкістю 45 mph.
- Під час сцени руйнування вежі, було створено понад 50 000 трісок і осколків.
- “Кунг-Фу Панда 2” - це перший мультфільм DreamWorks Animation, де було використано динамічне моделювання масових персонажів на базі фізичних даних - таких як волков. Вовки вступили в битву з По і Шаленої П'ятіркою і могли динамічно реагувати на базі даних приватного З DreamWorks Animation для симуляції фізики Кунг-Фу.
- Під час фінальних битв фільму, що відбувалися в бухті і каналах міста Гонгмен, було візуалізований більше 60 мільйонів галонів води. Ця сцена стала найвимогливішій до обчислювальної потужності і зайняла більше 7 годин рендеринга для створення 14 000 кадрів.