Menu

Консоль Xbox святкує десятиліття

У листопаді 2001 року в світі ігрових консолей настав переворот. Точкою опори стала приставка від Microsoft.
Консоль Xbox празднует десятилетие
Microsoft Xbox 360

Всього десять років тому на просторах ігрового ринку панували приставки Sony PlayStation 2, Nintendo, планувалася до запуску приставка GameCube, а компанія Sega намагалася відновити
популярність своєї консолі Dreamcast.

Але в листопаді 2001 року в світі ігрових консолей настав переворот. Точкою опори стала приставка від Microsoft - компанії, яка до того часу в основному асоціювалася зі словом Windows, і аж ніяк не з товарами для комп'ютерних ігор. Однак, взявшись за нове для себе справу створення ігрової приставки, Microsoft показала, що здатна досягти і в ньому такого ж успіху, як і в справі створення операційних систем. З тих пір консоль Xbox від Microsoft змогла стати однією з кращих в світі, завоювавши мільйони користувачів. Головною відмінністю від вже існуючих консолей стало ничие в ній вбудованого жорсткого диска.

Однак приставка без ігор - це лише набір високотехнологічного сміття. Творці Xbox забезпечили популярність і затребуваність Xbox, випустивши велику кількість цікавих і захоплюючих ігор, включаючи серію Halo. Використовуючи зростаючі можливості Інтернету, Microsoft створив сервіс Xbox Live, який дозволяв одночасно грати один з одним користувачам у різних точках світу. У 2002 році налічувалося вже понад 250 тис. активних користувачів цього сервісу, а в 2009 році їх кількість збільшилася до 20 млн. Сьогодні на Xbox Live зареєстровано близько 35 млн. користувачів.

Через чотири роки після виходу на ринок консолей, у травні 2005 року Microsoft випускає приставку Xbox 360, продажі якої перевищили 60 млн.

У 2010 році корпорацією був створений і випущений на ринок контролер Kinect, який вже встиг встановити світовий рекорд, зареєстрований у книзі Гіннеса як найбільш активно продається пристрій. Kinect - це новий погляд на взаємодію гравця і ігрової системи,
перетворення гри в інтерактивне пригода, в якому користувач бере участь вже не тільки за допомогою джойстика або кнопок, а використовує для керування своїм віртуальним героєм все своє тіло.

На додаток до ігор Microsoft розвиває наступне покоління розважального телебачення на Xbox LIVE і збільшує спектр наданого контенту і різноманітність розваг за допомогою інноваційних можливостей, що надаються користувачам Xbox 360. Майже 40 провідних світових телевізійних і розважальних компаній - зокрема, Comcast, HBO GO, BBC, Bravo і Televisa - стали партнерами Xbox 360 з метою об'єднати всі розваги за допомогою нової консолі в одному місці.


|