Консоль Xbox святкує десятиліття
Всього десять років тому на просторах ігрового ринку панували приставки Sony PlayStation 2, Nintendo, планувалася до запуску приставка GameCube, а компанія Sega намагалася відновити
популярність своєї консолі Dreamcast.
Але в листопаді 2001 року в світі ігрових консолей настав переворот. Точкою опори стала приставка від Microsoft - компанії, яка до того часу в основному асоціювалася зі словом Windows, і аж ніяк не з товарами для комп'ютерних ігор. Однак, взявшись за нове для себе справу створення ігрової приставки, Microsoft показала, що здатна досягти і в ньому такого ж успіху, як і в справі створення операційних систем. З тих пір консоль Xbox від Microsoft змогла стати однією з кращих в світі, завоювавши мільйони користувачів. Головною відмінністю від вже існуючих консолей стало ничие в ній вбудованого жорсткого диска.
Однак приставка без ігор - це лише набір високотехнологічного сміття. Творці Xbox забезпечили популярність і затребуваність Xbox, випустивши велику кількість цікавих і захоплюючих ігор, включаючи серію Halo. Використовуючи зростаючі можливості Інтернету, Microsoft створив сервіс Xbox Live, який дозволяв одночасно грати один з одним користувачам у різних точках світу. У 2002 році налічувалося вже понад 250 тис. активних користувачів цього сервісу, а в 2009 році їх кількість збільшилася до 20 млн. Сьогодні на Xbox Live зареєстровано близько 35 млн. користувачів.
Через чотири роки після виходу на ринок консолей, у травні 2005 року Microsoft випускає приставку Xbox 360, продажі якої перевищили 60 млн.
У 2010 році корпорацією був створений і випущений на ринок контролер Kinect, який вже встиг встановити світовий рекорд, зареєстрований у книзі Гіннеса як найбільш активно продається пристрій. Kinect - це новий погляд на взаємодію гравця і ігрової системи,
перетворення гри в інтерактивне пригода, в якому користувач бере участь вже не тільки за допомогою джойстика або кнопок, а використовує для керування своїм віртуальним героєм все своє тіло.
На додаток до ігор Microsoft розвиває наступне покоління розважального телебачення на Xbox LIVE і збільшує спектр наданого контенту і різноманітність розваг за допомогою інноваційних можливостей, що надаються користувачам Xbox 360. Майже 40 провідних світових телевізійних і розважальних компаній - зокрема, Comcast, HBO GO, BBC, Bravo і Televisa - стали партнерами Xbox 360 з метою об'єднати всі розваги за допомогою нової консолі в одному місці.