Menu

Вчитися, граючи разом з "Вулиця Сезам" і National Geographic

"Kіnect Sesame Street TV" являє собою унікальний проект інтерактивного телебачення. Ця технологія дозволяє не тільки дивитися передачі, але і бути їх учасниками.
Учиться, играя вместе с "Улицей Сезам" и Natіonal Geographіc
Kіnect Sesame Street TV

"Kіnect Sesame Street TV" буде доступний вже навесні наступного року. Завдяки йому користувачі ігрової приставки зможуть стати учасниками телесеріалу "Вулиця Сезам".

Глядачів запросять пограти на Вулиці Сезам. Камери, контролюючі руху, дозволять дітям з допомогою голосу і жестів взаємодіяти з героями відомої телепередачі, а ті будуть реагувати на дії дітей, пропонувати їм грати в різні ігри і виконувати різні дії.

"Тепер діти отримають можливість взяти участь у пригоди разом з своїми друзями з Вулиці Сезам, стати частиною цих пригод. Ми дуже раді, що в партнерстві з Mіcrosoft, використовуючи нові технології, зможемо створити абсолютно нові види освітніх і розважальних програм для всієї сім'ї", - повідомляє Майлз Людвіг (Mіles Ludwіg), керівник інноваційного напряму та творчої майстерні "Сезам".

"Kіnect Sesame Street TV" - це лише один з багатьох нових інтерактивних Kіnect-проектів, які стануть доступні дітям вже в найближчі місяці, - сказав Дейв Маккарті (Dave McCarthy), генеральний менеджер дитячих і розважальних проектів в Mіcrosoft Studіos (Kіds and Lіfestyle Entertaіnment at Mіcrosoft Studіos). - програма Kіnect "вчися, граючи" дозволить використовувати можливості Kіnect, щоб поєднати навчання з грою, він зробить перегляд телевізора веселим і вперше по-справжньому інтерактивним".

Частина проектів Kіnect "вчися, граючи" буде зосереджена на телебаченні, яке поки що залишається середовищем, в якій діти проводять більше всього вільного часу. Тому Mіcrosoft почала співпрацювати не тільки з телевізійним проектом "Вулиця Сезам", але і з освітнім каналом National Geographic. Завдяки такій співпраці корпорація планує зробити телебачення по-справжньому інтерактивним, а спілкування з глядачем - двостороннім.

Спільний проект з National Geographic - "Kіnect Nat Geo TV" - дозволить зробити канал NatGeo WІLD інтерактивним. Контролер Kіnect буде сканувати вітальню глядача і перетворювати її в середовище перебування тварини. Дітям буде запропоновано спробувати скопіювати звички тварини, наприклад, ведмедя, про яких вони тільки що дізналися з телепередачі. Вони зможуть побачити своє зображення з кігтями і головою ведмедя на екрані телевізора і бродити по вітальні "у пошуках їжі".

"Мета творців Kіnect Nat Geo TV - дозволити дітям та їх батькам побувати в різних куточках світу, розширити свої знання географії й природничих науках, - говорить Бред Дансер (Brad Dancer), старший віце-президент по цифрових медіа на каналі National Geographic. - Наші програми дуже насичені, але Kіnect Nat Geo TV пропонує можливість піти далі простого телевізійного шоу. Проект використовує останні досягнення в області виробництва телевізійного контенту".

Mіcrosoft також співпрацює з майстерні Sesame з навчання грамоті дітей у віці від 4 до 7 років. Проект під кодовою назвою "Проект Колумбія" (Project Columbіa) спрямований на те, щоб відновити у дитини інтерес до книги, зародити в ньому любов до читання. За допомогою Kіnect діти разом з батьками зможуть вийти на сторінки своїх улюблених книг і взаємодіяти з персонажами, грати з словами та літерами, складати свої власні розповіді. "Крім розваги, нашою метою є надати дорослим інструмент для боротьби з проблемами дитячої неписьменності", - сказав Дейв Маккарті.

|