Перші враження від ігрової консолі Sony NGP
Майкл Денні (Michael Denny), старший віце-президент SCE Worldwide Studios Europe, в інтерв'ю порталу ru.playstation.com ділиться враженнями і новою інформацією про NGP.
Що ви відчули, коли стали свідком того, як люди перший раз у житті беруть у руки NGP?
Це був важливий момент. Мені пощастило побачити, як розробники «знайомляться» з NGP, і я своїми очима спостерігав захоплення. Але лакмусовим папірцем для будь-якого проекту стає його оцінка журналістами. На щастя, представники ЗМІ надзвичайно високо оцінили як технічні, так і програмні можливості нової системи. Я також хочу сказати, що розробники створили ігри, які допоможуть продемонструвати нову систему у всій красі.
Які ігри, на ваш погляд, особливо вдало підійдуть NGP?
Мені складно вибрати - всі ігри, розроблені для системи на даний момент, прекрасна по-своєму. Uncharted Golden Abyss показує, наскільки реалістичною може бути графіка на екран OLED і що таке грамотний перенесення успішної серії з PlayStation 3 на NGP, а ще вона наочно демонструє переваги двох джойстиків, використовуваних на портативної системи.
Звісно, не можна не згадати про гру, яка стала нашим талісманом - WipEout 2048. Продемонстровані на її прикладі можливості кросплатформний ігри на NGP і PS3 вражають.
Якщо говорити про оригінальних проектів, то в «Маленьких божевільних» (Little Deviants) ви можете ознайомитися з різноманітністю варіантів інтерфейсу і цікавими міні-іграми, а на прикладі бійками Reality Fighters побачите в дії технологію розширеної реальності.
Наскільки перспективною система NGP виглядає для розробників ігор?
Ми співпрацюємо з розробниками, що спеціалізуються на різних жанрах, і всі вони бачать перспективи, які відкриває перед ними нова система. Наприклад, творці шутерів обома руками вхопилися за можливість створити гру для портативної системи з двома джойстиками і великим якісним екраном. Інші команди збираються експериментувати з комбінованим управлінням з допомогою сенсорного екрану і традиційних кнопок. Для кого-то, навпаки, найбільш важливими бачаться мережеві можливості системи і функція відстеження місця розташування. Однак незалежно від жанру всі команди мають намір створити на базі цієї платформи щось принципово нове й унікальне.
NGP приділяє особливу увагу соціальному аспекту в грі. Чому для вас це так важливо?
Ігри стають більш соціалізованими, оскільки розширюються технології зв'язку. Зокрема, портативні системи - це не тільки пристрій для розваги, але і багато в чому пристрій для зв'язку. Важливий той факт, що NGP надає споживачеві можливість вибору між Wi-Fi і 3G, а також нові можливості спілкування, не тільки в іграх, але і за допомогою локальних функцій - таких, наприклад, як «Поруч».
Як випуск системи NGP співвідноситься з планами розвитку PS3 в 2012 році?
Деякий час ми паралельно розвиваємо напрямки і стаціонарних та портативних консолей. Система PS3 з прекрасною лінійкою ігор з кожним роком стає все більш досконалою. З появою NGP планується більше уваги приділяти можливостям кросплатформний ігри - так, вже зараз проект WipEout 2048 для PS3 і NGP відкриває перед гравцями безліч перспектив.
Що ви відчули, коли самі вперше взяли в руки NGP?
Вона стильно виглядає, і її зручно тримати в руці. Спочатку було незвичним, що пальці лягають на обидва джойстика. Зізнаюся чесно: у мене буквально дух перехопило. Мозок буксує, намагаючись охопити всі нові горизонти, які ти тримаєш у своїх руках. Важко підібрати слова, щоб це висловити!
Які функції і можливості NGP успадкувала від своєї попередниці PSP?
PSP була першою ластівкою на ринку портативних консолей, і ми справді пишаємося її успіхом: по всьому світу на даний момент продано більше 50 мільйонів систем, і для неї вийшло безліч чудових ігор. Ми багато чому навчилися разом з PSP - наприклад, тому, що один джойстик добре, а дві краще!
Ми хотіли зробити NGP максимально несхожою на PSP - запропонувати користувачам принципово нову систему. В результаті за рівнем графіки та загальної продуктивності NGP наближається до PS3, проте в питаннях розробки і простоти звернення багато запозичила у PSP, і це чудово.
Чи обов'язково в грі повинні бути використані всі функції NGP - і сенсорний екран, і задня сенсорна панель, - або це повинно залежати від гри?
Ми ніколи не висували ніяких подібних вимог до розробників, адже завжди ми чекаємо від них захоплюючої гри. NGP відкриває необмежену кількість інструментів для створення нового унікального ігрового досвіду, і кожна команда сама вирішує, які з них використовувати для гри.
Як ви поставилися до позитивних відгуків на NGP від шанувальників PlayStation зі всього світу? Що нова система означає для розвитку ігрової індустрії і портативних розваг?
Чудово! Коли з'являється нова ігрова платформа і користувачі отримують можливість побачити її своїми очима, це завжди хвилює і трохи страшно. Але коли реакція настільки позитивна, як було в цей раз, це надихає. Що стосується вкладу в майбутнє, ми сподіваємося, що нам вдалося запропонувати гравцям унікальну портативну систему для ігор і спілкування, яка дозволить реалізувати можливості, про які раніше доводилося лише мріяти.