PlayStation: Шкідливі поради, або як зруйнувати світ
Врятувати світ або зруйнувати його, щоб на уламках створити новий, - все це можна зробити у творчому режимі гри «Погана репутація 2». Гравці можуть створювати місії для PlayStation 3 і публікувати їх в мережі PlayStation Network.
Місто Нью-Маре можна обстріляти вибуховими дзеркальними сферами, створювати крижані скульптури заввишки з хмарочос або знищувати ворогів за допомогою інших хитрих пристосувань.
Камінчик народжує лавинуПодії створеного епізоду запускаються з допомогою спеціальних тригерів, що дозволяє урізноманітнити проходження місії і збільшити кількість параметрів, що настроюються аж до погодних умов. Таким чином можна розправитися з супротивником, не порушуючи ходу місії, або по її завершенні підірвати який небудь об'єкт. Саме завдяки триггерам можна тримати гравців в напрузі від початку до кінця.
Підпорядкувати логіку гри своєї воліЗавдяки логічним вузлів можна зробити свої епізоди ще більш захоплюючим. Різні комбінації логічних вузлів - наприклад, стартового і фінішного, - створюють різні умови для кожної місії і дозволяють розгортати дію поступово, крок за кроком вибудовуючи єдину конструкцію.
Для того щоб простежити за заданими умовами, зручно використовувати «Журнал епізоду, яка з'являється у лівому нижньому куті екрану. При додаванні нових логічних вузлів журнал оновлюється автоматично, дозволяє відстежувати проходження місії від початку до кінця.
Вибір шляхуВпливати на героїв «Поганої репутації 2» набагато простіше, ніж здається досить вибрати персонажа і поставити його або її поведінку, потім определть точки маршруту і логічні вузли. Залишиться лише вибрати мета і ввести в гру ворогів.
Щоб підігріти інтерес користувачів, можна створити кілька варіантів проходження епізоду. Так, під час погоні в місії, метою якої є вбивство супротивника, варто приділити увагу роботі з рухом натовпу, щоб створити герою зручні можливості для пострілу.
У PlayStation.Blog є багато інших рекомендацій та підказок, а також навчальні відеоролики про творчий режимі гри.