Які PhysX-ефекти є в Хоук Closed Beta
Хоук використовується движок Unreal Development Kit і комбінація з PhysX SDK 2.8.4.8 і APEX 1.2. На даний момент у грі є лише самий низький рівень підтримки PhysX (опція “PhysX Particles - Low”). Він включає в себе різні ефекти часток - осколки від попадання куль і вибухів, уламки знищених хутра і п.р.
Поточні ефекти виглядають непогано як для бета-версії, але їх варто було б ще трохи «змінити». Так, наприклад, іскор при стрільбі по металевим поверхням могло бути і більше, а часткам не завадило б відкидати тінь.
Додаткові ефекти під бажанням користувача можна повністю вимкнути, перевівши налаштування “PhysX Particles” в положення “Off”.
Раніше було заявлено, що в Хоук також будуть задіяні модулі APEX Turbulence та APEX Destruction, проте поки невідомо, чи будуть вони включені в гру на старті або з'являться пізніше з окремим патчем.
Реліз гри намічений на 12 грудня 2012 року