NASA у вигляді гри випустила симуляцію самого складного етапу поточного місії на Марс
Апарат Curiosity, що 6 серпня повинен сісти на Марс, примітний насамперед своїми вагою та розмірами. Ніколи ще людство не садила такі важкі апарати на інші планети, і не тому що ракети були слабкі. Не знали, як його м'яко посадити. Раніше всі марсіанські місії після гальмування в атмосфері остаточно гальмувалися парашутом, а потім "плюхалися" на поверхню в оболонці з надувних мішків.
Вже майже на місці
Але апарат вагою в тонну парашутом загальмувати в розрідженій атмосфері Марса дуже складно. І ніякі надувні конструкції не зможуть згладити його удар про поверхню і не закинути при цьому в який ні будь яр. Тому саме посадка Curiosity напевно буде головним досягненням цієї місії, оскільки в ній вперше будуть використані нові посадочні технології.
Curiosity великий. Дуже великий.
Парашут залишиться, але стане надзвуковим і відкриється раніше. Але головну роботу проробить посадкова платформа, яка буде гальмувати всю систему за допомогою реактивних двигунів, виставляти її на позицію посадки, і, нарешті, плавно опускати сам апарат на поверхню за допомогою тросів.
процес посадки
Навіть опис процесу виглядає складно. Але тепер його можна відчути, так як NASA випустило для ігрової консолі XBOX гру, в якій за допомогою контролера Kinect кожен бажаючий може спробувати себе в ролі комп'ютера посадочної платформи і "посадити" Curiosity на Марс своїми руками.
Марсохід привезли. Вываливай! Марсохід привезли. Вываливай! «»
Гра так і називається - Mars Rover Landing, і доступна для скачування в Xbox Marketplace.
Прилетіли