Menu

Як створювався «Мадагаскар 3»

Завдяки співпраці НР і DreamWorks Animation, глядачі можуть насолодитися прекрасним 3D мультфільмом з інноваційної анімацією «Мадагаскар 3», який вже іде в кінотеатрах України.

Как создавался «Мадагаскар 3»
Технології HP використовувалися для того, щоб допомогти аніматорам DreamWorks реалізувати творчі задуми і вивести останню частину трилогії «Шрек» на великий екран у 3D. Оригінальний фільм, випущений в 2005 році, а також його продовження - в 2008 році, зібрали понад $1,1 млрд. доларів у світовому прокаті.

DreamWorks використовували технології HP, в тому числі HP Converged Infrastructure (конвергентну інфраструктуру), робочі станції HP Z Workstations, мережеві і серверні рішення НР, а також цифрові ресурси для рендеринга, щоб створити анімаційний фільм нового покоління.

Ось які технології HP використовувалися при створенні «Мадагаскар 3»:

  • Художники використовували понад 200 високопродуктивних робочих станцій HP Z800, які допомогли створити дуже складну, органічну навколишнє середовище. Це вдалося, зокрема, завдяки неймовірній потужності робочих станцій HP Workstations з багатоядерними процесорами. Художники використовували ці робочі станції для створення всього фільму - і героя Зустера, і цифрових ефектів, таких як вогонь і детальні великі плани масових сцен.
  • Технологія HP DreamColor була використана в процесі виробництва фільму для точної і послідовної передачі кольору при друку, відображення на моніторі і на великому екрані.
  • Технологія HP ProLiant BL460c blade, географічно зосереджена на чотирьох серверних базах рендеринга на території Сполучених Штатів та Індії, забезпечила високу обчислювальну потужність на вирішальних етапах виробництва. Сервери забезпечили обробку 200 терабайт даних і більше 65 мільйонів годин рендеринга.

Цікаві факти про «Мадагаскар 3»

  • Більш 120,000 окремих комп'ютерних кадрів було використано для створення фільму.
  • Велична сцена «В цирку» є найбільш великий, найбільш докладної масової сценою в історії виробництва DreamWorks - більше 5,000 індивідуальних персонажів. Сцена включає декілька спеціальних ефектів, туман, іскри, жар, вогонь і дощ. На її виробництво знадобилося 1.6 млн. годин рендеринга.
  • Для створення сцени «Гонитва за поїздом», було витрачено близько 1,200 Євро.
  • Вії Гія складаються з 96 треків, які можуть бути анімовані.
  • У Алекса більше 2,000 окремих елементів управління, завдяки яким аніматори можуть помістити його в будь-яку позу.
  • Кожен персонаж у масових сценах мав три варіанти тіла, шість варіантів голів і різні варіанти одягу, в загальній складності понад 19 млн. унікальних комбінацій персонажів - для порівняння, завантаженість Метрополітену Нью-Йорка в цьому році склала 19 мільйонів чоловік.
  • Було створено 2,393 будівель в Монако (42 різних моделі), велика частина яких мала три варіанти. Поверх багатьох були накладені інші моделі (стільці, чагарник, ящики з рослинами і інші конструкції).

Как создавался «Мадагаскар 3»
Как создавался «Мадагаскар 3»
Как создавался «Мадагаскар 3»
Как создавался «Мадагаскар 3»
«»

|